Panica

115 5 5
                                    


  Perspectiva lui Harry . 

 * Vad doctorii cum o duc pe targa in sala de operatie , a cazut cerul peste mine in acel moment . Ies din cladire nervos si dau cu pumnii in primul zid care imi apare in cale . 

 - Nuu , nu ea !! De ce ea ? De ce acum ? !!!

 * Lovesc iar cu toata forta mea , apoi simt niste maini care ma prind de pumni . 

 -Nu iti mai face rau omulee !! E bine , acum a iesit din operatie dar e sedata . Au trecut 50 de minute si nimeni nu imi zicea nimeni nimic de starea ei , iar tu stateai aici si erai ocupat sa iti rupi mainile pentru ca nu te poti stapanii !

 - M-am descarcat . Nu pot , nu intelegi ? Nu pot sa o pierd , nu acum cand a devenit a mea si mai presus de orice o iubesc !! *Nu imi dau seama , doua lacrimi imi curg pe obraji dar le sterg repede , nu ma mai recunosc . Fata asta imi suceste mintile , m-a zapacit complet . 

 - Robert , eu merg sa o vad . Multumesc mult .

 - Nu ai pentru ce omule , daca ai nevoie de ceva sunama . Eu trebuie sa plec pentru ca am ceva de rezolvat . Pa . 

 * Robert pleaca , iar eu merg sa o vad pe Rihanna . Intru in salon si o vad cum doarme . E ca un inger , ma incordez si strang pumnii cand o vad asa cu multe vanatai si totusi asa de neajutorata . O sarut cast pe buze si se trezeste . Incearca sa zica ceva dar o opresc cu un sarut .

 - Shtt... trebuie sa te odihnesti , esti slabita . 

 - Te iubesc , nu uita asta . * O vad ca inchide ochii si ii aluneca capul jos . Nuu , nu se poate . Nu mi-o lua Doamne ! - Iubitooo , nu !! Nu ma lasa ! Nu ! Nuuu !!!! 

 * Doctorul ma trage de langa ea si incepe sa o resursciteze . Incearca dar in zadar . - Si eu te iubesc !! * O acopera , nu pot accepta asta , se dau batuti prea repede . Iau aparatul ala nenorocit in mana si incep sa o resurscitez . Incerc , incerc si iar incerc .

 -Nu ma parasi acum ! Hai ..!!

 * O mai resurscitez de doua ori dar nu se trezeste . Mut aparatul la o sursa de energie mai ridcata si incep sa o resurscitez dinnou . Ultima se pare ca a reusit sa o aduca la viata . O iau in brate cu gandul ca nu am sa o las niciodata sa plece de langa mine . Doctorul vine spre mine .

 -Trebuie sa ii fac cateva analizii ,o mai tinem sub observati , apoi decidem cand v-a pleca acasa . 



Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 12, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Iubire periculoasaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum