1.BÖLÜM

47 7 2
                                    

♡be patient. The best things happen unexpectdly.♡

Yine bir okul çıkışı. Halk otobüsündeyim. Onu düşünüyorum. Zaten hiç kafamdan çıkmıyor ki. "Neal sana aşığım, Neal seni seviyorum ama yapamam."filan. Anladım ki sevmiyormuş. En iyisi Cedrik i dinlemekti. Salak gibi yine bir meleği kaçırdım. Evet, yine...
Neden gittin ki? Neden! Sanki masa çatlamıştı. Evde kimse yok. Aslında ev saylmazki bu. Bir çöplükte yaşıyorum ben. Aslında hepimiz yaşıyoruz. Dünyada. Neden bundünyaya geldiğimi her akşam düşünüyorum. Amacım ne ki? Bu sigara dumanında. Yaşamak istiyorum, sadece hayatta kalmak değil. Özlüyorum onu. Onunla yaşamayı özlüyorum.
Yine soruyorum kendime " neden gitti?". Aslında cevabını bilsemde soruyorum işte. Onu kâle almdım yine.

Babam eve geldi. Yine hediyeler filan. Hiç çekemem. Dışarı çıktım. Cebimdekini ağzıma attığım an yere düştüm. Ben biri kaldırdı. Madde gözümü buğulandırıyordu. Bir müddet sonra anladım. İlk önce şok oldum ama oydu. Bu cedriktii. Sarıldım. Hemde öyle böyle değil. Çok sarıldım. Bidaha bırakamazdım. Ağlıyordum. Kendimi Tutamıyorum. Biraz sonra bayılacaktım.

Ayıldığımda yine sokaktaydım. Ama başka bir sokakta. Cedric beni eski bir yere getirmişti. Gözlerim hala buğuluydu. Anladım ki cedrik beni kaçırmıştı. Ne! Hayır. Yapamazdı bunu o. O iyi biri. Belkide değil. Yine Arthur gibi ikiyüzlü olabilirdi. Kafam karmakarışık. Hemde ağrıyor. Heh, işte cedrik İçmiş, çok içmiş. " dur yeter artık içtiğin!!" demek istedim, ellerim bağlıydı.
Sayıklıyordu. "Neal Neal!" diye. Bende ağlamaya başladım. Bağırarak ağlıyordum. İkimizde ağlıyorduk. Belkide rahatlardım ağzıma birtane atsam. Delirecektim. İstiyorum, ondan istiyorum.
Belkide uyışturucu içmemin sebebi arthurdu. Bir kere bile öpmedi beni. Cedrice ihtiyacım vardı. Hemde çok. Onun aşkını şimdiden tadabiliyordum.

Sigara içmeye bailadı. "bende istiyorum!!!" Diye çığlık atıp bağırarak ağalmaya devam ettim. Galiba çıldırıyorduk ikimizde. Belkide bizi bu hale getiren kavuşamayan bizlerdik...

BağımlıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin