Multide :EysemSon kez direndim Seha 'ya beni de Londra 'ya götürmesi için . Ama olmadı gitti. Beni bırakıp gitti...
Seha canımdan da çok sevdiğim arkdaşım , dostum. Her şeyimi biliyordu. Çok kıskanç biriydi. Beni hep onun kardeşi gibi görürdü , ben de onu abim gibi . Aramızda 2 yaş farkı vardı. Açık kahve gözleri , hafif dalgalı saçları , 1.80 boyunda yakışıklı kızların hayranıydı kendisi . Ah canım dostum .
Londra 'ya okumak için gidecekti . Bende istedim gitmeyi ama olmadı . Lise son sınıftık ikimizde . " Özel Desnart Lisesi " 'nde okuyorduk . O daha adını ezberleyemediğim bir bölümü seçmişti . Ben de biyoloji bölünmündeydim .
Ne zaman başım sıkışsa yanımda biterdi . Kahramanım ya ! Onu herşeyiyle çok seviyordum . Ama İlkim denen kızla çıktıktan beri tavırları değişmişti. O yüzden sinirlendiriyordu beni . 2 yıldır birlikteydiler.
İlkim ' i başta sevmiştim ama sonra anladım ne mal olduğunu . Okulda İlkim tapılacak kız , harika kız gibi boktan şeyler söyleniliyordu . Ama herkes Seha 'dan çok korkardı . Ve o gelince başlarını öne eğip sus pus olurlardı.
****
Sabah ders 8:30'daydı . Ve ben dün gece biyolojiyi resmen sömürmüştüm . Derslerim iyiydi ama ders çalışmadan duramıyordum . Sabah saat 7 'ye geliyordu . Çok acıkmıştım . Yataktan kalkıp lavoboya yöneldim. Dişlerimi fırçalayıp saçım düz olduğundan tarayıp geçtim . Siyah bir kot üzerine beyaz çizgili gömleğimi giydikten sonra aşağıya indim .
Annemler halâ uyuyolardı . Bende hiç rahatsız etmeden kahvaltımı hazırlayıp yemeğe koyuldum . Sonra evden çıktım . Daha saat 7:40 ' tı . Ev ile okul arası çok uzak sayılmazdı. Yürüyerek 10 dakıkaydı .Okulun hemen yanında park vardı . "Sarmaşık Park."
Daha derse yarım yarım saat olduğundan dinlenesim gelmişti . Ve her zaman ki gibi kahve istedi canım.
Parktaki masalardan birine geçip bir kahve söyledim. Kahve 5 dakika sonra geldi . Tabi ben bu kadar sıcak olacağını tahmin edemeyerek sıkıca tuttuğumdan kahve karşımdakinin üstüne dökülmüştü . Geçmiş olsun ... Çok uzun dalgalı saçları, açık kahve rengi gözleriyle , sıradan giyim tarzıyla fena görünmüyordu . Ama banane ya . Ben " Çok özür di-dilerim . Çok özür dilerim . " derken bana kahkaha atıyordu. Ne yani çok mu komikti ? " Neye gülüyorsun be ! " dedim . Sesim çok yüksek çıkmamaıştı ama sinirli olduğum her halimden anlaşılıyordu . Bana bakıp " Bişe yok yaptıgın mallığa - salaklığa - gülüyorum ! " dedi. Bana dedi ya . İşin bitti . O anda kafamdakileri tam söylecekken kahretsin Eylem arıyordu . Eylem kim mi ? Eylem benim 10 yılık arkadaşım , dostum , neşem , herşeyim . Yaklaşık 1 hafta öncesinde erkek arkadaşını başka kızla sevişirken yakalamıştı. Hem de kendi evinde . Şerefsiz köpek ! Aslında ben ona söylemiştim "Siktir et Eylem bu iyi değil , üzülürsün. " diye . Ama dinleyem kim ? Tıpkı benim onu bu konuda dinlemediğim gibi o da dinlemeişti . Ama olsun şu an iyi olabilir.
Eylemle Seha çok iyi anlaşıyorlardı . Fazla iyi... Ben bile kıskanıyordum . Neyse Eylem şu an evde hastaydı . Canım benim ya . Merdivenden düsüp her yerini kırmıştı.
" Lan yine noldu ? " dedim sinirle soluyarak. "Senin agzina sicmik tikar ,üstüne kusmuk yediririm Eysem . Lan surada hastayiz insan gibi ol. "
Ya bi sus .
" Lan sinirliydim . Malın tekiyle uğraştım . Zeka fakiri . Ondan canım ya . Kusura bakma bitanem . Ee nasılsın ? " dediğimde çoktan okula varmıştım .
" Mm. Peki tamam , eh işte . Nerdesin ? "
" Okuldayım . Derse girecegim . Neden ? "
" Hiiccc. Hm tamam . Görüşürüzz . Öptümm. "
Sesinde bir tuhaflık vardı. Lan yoksa yine mi ? Yok ya dersini almıştır merdivenlerden düşerken intihar edilemeyeğini. Yine de güvenemiyorum .
" Ha tmm canım bay bayy ." diye kapadım telefonu .
Of şimdi her şey çok sıkıcı olacaktı. Seha'm yok , Eylem yok . Neysee kii Benim dostlarım Rüya , Egemen , Uras vardı .
" Hey koç naber ? " diye yanıma geldi Uras . Bir söyleyecekmiş gibi duruyordu .
"İyidir senden " dedim .
" İyi de senden bir sey isticem . Yaparsan dünyanın en mutlusuyum ona göre . "
Anlamaz mıyım benn ?? Piss çakall .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
" Boş Acı "
Teen FictionInsanlar Böyledir , karşısındakinin kusurlurlarını yüze vurur. Ama bilmez ki kalbi kırılır... Acır , o an umursamaz bir ifade içinde bulunsa da eve gittiğinde aynanın karşısında akkıttığı gözyaşlarını tahmin edemezler ...