"Manolya"

5 1 0
                                    

" Hıh. İstemezsen şaşardım zaten . Yine ne istiyosun lan ? Önceki gibi mal mal şeyler yaptırırsan twerk yaptırım sana . Heryerde İbne olursun . " .

" Lan yok tamam. Ya sadece diyorum ki MANOLYA ."

" Nee ? Sacmalama . Lan kız senin yüzünden okulda 'Kasar ' damgası yedi . Hoş ablası İlkim ... Neyse Sen git konuşsana . " derken Rüya yanaklarımdan sıkmaya başladı . Askımm Rüyaa.

" Noluyoryz abi yaa ? Ne kasarı bizde buradayız . "
Uras kollarını küçük çocukaların istedikleri yapılmayınca trip atarlar ya o hale bürüyüp

" Sanane kızım? Sen git o bücürle konuş. " Mall bu çocuk .

Ya ne özürlü ya . Rüya kendisinden 5 yaş kücük bir lise 1' e giden çocuğun mat. sorusunu yaptı diye bu mal Uras da Rüya 'ya küsmüştü. Embesi !

"Oy oy.. Kıyamam . Yaa Uyass biliyosunn niyetimi hem lise 1 daha . " diyerek affettirmeye çalışıyordu . Bu da mal. Lan ne yaptın da af diliyosun . Arkdadsca Mallar .

" Peki peki gel kıız buraya .Ayol özlemişim tam 1gün oldu. " dedikten sonra sarılıp barıştılar klişee.

"Evet Eysem beni Manolya'ya barıştırr . " diyip alt dudağını sarkıtarak yalavarıyordu resmen . Sizce ben yapar kıyım ? Asla ,asla,aslaa .

"Nah yaparım ."

***

"...ya hadi kızım uzatma işte . Barış . Hem Uras Salaklığını anladı . Bana güven ."

"Yok ,yok B-A-R-I-Ş-M-A-M . Tamam mı ? " diyordu bıkkın bir sesle . Ee kolay değil tabi ... Gerizekalı Uras n'locakk ? Sen git kıza tecavüz etmeye kalk , yetmedi montaj yapıp okula yay . Kız haklı abi . Herkes de inandı . Tabi inanır ablası kim ?? İLKİK tabii ki . Oda yavşama makinesi sanki .. Koduğumun malı . Bu Seha da ne buluyorsa muşmula suratta ?
"Ya bak haklısın , dibene kadar haklısın . Aradan 4 ay geçti . Yapamaz öyle bir sey bidaha ." son cümlelerimdi bunlar ... Taki o çocuğu görene kadar . Tanıdık gibiydi. Saçları dağınık kot pantolon üzerine beyaz t-shirt giymişti . Kim bu kim ?? Haaa tabiii ya bu sabagki çocuktu üstüne kahve döktüğümm ...

" Boş Acı "Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin