Vineri, 27 martie 2015
*ea*
"Te văd stând cu grupul de băieți. E adevarat, astăzi am întârziat...a trebuit să fug pe drum pentru a ajunge. Dar sunt aici! Când m-ai văzut, nu le-ai mai zis nimic prietenilor tăi și ai venit la mine. Vinerea trecută îmi amintesc cum am vorbit despre orice...înafară de noi, era mult prea devreme pentru asta. M-ai îmbrațișat. Si eu am făcut la fel."
-Am crezut că nu mai vii..., mi-ai spus cu durere în glas...m-am simțit tare prost..
-Cum să nu vin? Nu te-aș lăsa singur. Mi-a fost dor de tine. *nici eu nu cred că am zis asta* Apropo, toți se uită la noi.
Tu nu i-ai băgat în seama și mi-ai zis:
-Alex.
*aveam o expresie nedumerită pe față.
-Alex mă cheama. Pe tine?
-Beatrice, dar toți îmi zic Betty.*el*
"Sunt de jumate de ora aici și te aștept...Iulian deja îmi zice că astăzi nu vii, dar eu tot aștept. Acum parcă îmi cade cerul pe umeri..te-am văzut. Te uitai la noi. M-am îndepărtat de ceilalți , iar acum sunt in fața ta. Nu m-am putut abține. Te-am îmbrațișat. Ce mă miră e că tu mi-ai răspuns la îmbrățișare cu alta.
-Am crezut că nu mai vii...spun cu frică.
-Cum să nu vin? Nu te-aș lăsa singur. Mi-a fost dor de tine. Apropo, toți se uită la noi.
Când ai zis cuvintele astea, mi-am amintit ca tu nici nu știai cum ma cheamă.
-Alex. am spus scurt, dar pentru că păreai nedumerită, am continuat. Alex mă cheamă. Pe tine?
-Beatrice, dar toți îmi zic Betty.
"Te ador. "~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Se pare că am pus un capitol mai lung hihi :3 nu mă pricep eu chiar așa bine la scris, dar încerc, okei? Sper că vă place cartea...tot ce vă pot spune e că am planuri mari cu ea...o sa fie mult capitole :)) deja vă zic prea multe.
Noapte bună la toți❤️p
CITEȘTI
Noi doi
RomanceCartea aceasta prezintă povestea a doi necunoscuți, gândurile pe care le aveau unul despre altul și speranțele lor , urmând ca destinul să decidă finalul intregii povești.