Daha sonra hortumun içinde kaybolmuştuk. Hortum seda ve beni denizin altindaki gizli kasabaya götürdü. Etrafta sedayi bulabilmek için iki yanıma baktım ve "sedaaa!" diye seslendim alttan ses geldi yere baktiğimda seda yarali bi halde "ablaa!" diye seslendi . Çok panik yapmıştım. Hemen yanına koşup "ablacım iyimisin?"dedim. Seda bacağından yaralanarak çok kan kaybetmişti. Hemen boynuma bağlamış olduğum atkıyı çıkarıp Seda nın bacağına bağladım. Seda acı içinde bağırırken ben ise etrafa bakıyordum. Bir sesle kendime geldim.
- Hey sizin ne işiniz var burada!!
+ şey biz..
- Buraya gelmek çok tehlikeli!!
+ ya ben kardesimle sahilde taş sektirmece oynarken birden deniz karardı ve hortum çıktı. Hortum bizi içine doğru çekti ve işte burdayiz.
- peki. Ama burası gerçekten tehlikeli
+ pekiya simd-
Derken birden bire adam yok olmuştu.
İşte şimdi daha çok korkmuştuk. Ben seda yı kaldırdım ve yürümeye başladık. Nereye gittiğimizi bilmiyorduk ama ayaklarimiz bizi bi yere götürüyordu. En sonunda bir tünele vardık. Çok pis kokuyor ve aynı zamanda da yarasalar,örümcek ağları ve tren rayları vardı. Arkama baktığımızda bir boş vagon vardı. Ona mecburen seda yı bindirdim çünkü daha fazla gücü kalmamıştı.Arkadaşlar uzun zaman oldu yazmayalı ama malum okullar falan da açıldı. Ama artık size vakit ayırmaya çalışıcam ..
Arkadaşlar yeni bölüm ancak
5 vote ve yorumlarla açılacak.
Üzgünümm :(
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Açelya'nın Günlüğü
AdventureAçelya ile kardeşi Seda sahilde yarış yaparken normal üstü olaylar oluyor... Öyleyse neden okumuyorsunuz?? Bu kitaptan İki tane var, çünkü biz "kertenkelebek_1" ile beraber bu kitabı yazıyoruz.