Meraba bi hikayem daha var onuda okursanız çok sevinirim. Teen wolf(efsane) - lütfen okuyun
Multide aşkımm, biriciğim, hayatımın anlamı dylan varr.
İyide bu denizdi ama rossun cebinde fotoğrafımızın ne işi vardı. O an fotoğrafı alıp bi köşeye fırlattım hemen odama gidip eşyalarımı topladım. Bavulumu alıp aşağıya indirdim. Ağlıyordum bu olayları hatırlamak istemiyordum. Odaya bıraktığım kıyafetleri giymek için yukrı çıktım.
***
Ne bir not ne bir haber hiç bir şey söylemeden çıkmıştım. Bi taxi durdurdum ve adresi verdim. Dylanın evine gidiyordum. Yolda telefonumdan ross'la çekildiğimiz fotoğraflara baktım. Güvenmiştim ne olursa olsun tek güvendiğimdi.
Evin önüne gelince parayı ödedim ve küçük bavulumu alıp taxiden indim. Evet şu büyük dylan o'brienin evindeydim. Tüm kızların gözdesi. Benimde ilk aşkım. Dylan benim çocukluk arkadaşım. Hatta kardeş sayılırız, beraber büyüdük. O ise sonradan ailesi yüzünden amerikaya taşındı. Şu andada teen wolfta oynuyor. Ne şanslı. Biz dylanla hep görüşüyoruz. Telefondan tabiki. Her şeyimi biliyo bende onun.Kapıyı çaldım ve beklemeye başladım. Gelene kadar sakinleşmiştim. Yüzümünde kızarıklığı geçmişti.
Sonra kapıyı julia açtı."evrimmm çokk özlemiştim " diye boynuma atladı. O an herşeyi unuttum. Julia ile aramız her zaman çok iyiydi. Dylan onu yanımıza almasa ben gizlice götürürdüm onuda mesela.
" bendee"dedim ve bende sarıldım. Gerçekten çok özlemiştim.
"çok güzelleşmişsin" dedi sonuçta 5-6 yıl olmuştu.
"sende" dedim gerçekten kendine bakmıştı.
Beni salona sürükledi ve bavulumu içeri alıp bi köşeye bıraktı. Üzerimdeki kot ceketi çıkarttırdı. Ve yanıma oturdu.
"dylannn uyan evrim geldii!! " diye bağırdı.
"hadi gel uyandıralım" dedi ve kolumdan sürükledi. Odasına girdiğimde hiç değiştirmediğini gördüm. O yatağın altındaki sakızı bile. Julia yanına gitti
"hadi kalk evrim geldi! "diye bağırdı ellerini beline koyarak.
" o numarayı artık yemiyorum" dedi gözleri kapalı. Hala beni görmemişti.
"ne numarası "dedim alayla.
Anında kafasını kaldırdı ve gözlerini açtı.
" evrim! " dedi ve yorganı tepip. Koşarak bana sarıldı. Bende sarıldım. Çenemi omzuna koydum. Oda çenesini boyun girintime koydu. Çok özlemiştim ben bu mal oğlanı yaa.
Juliada yatağa çıkıp üstümüze atladı. Üçümüzde yıkıldık..
" julia kaburgalarımı kurdınn"diye yakındı dylan. "
" amma ağırsın julia"dedim dylanın üstüne düşmüştüm. Ve neredeyse dudaklarımız değecekti. Julia zaten hep bunu istemişti. İkimizin birlikte olmasını. Ben zaten dylanı seviyordum. İlk aşkımdı. Ama şuan dosttuk. Onu hayal kırıklığına uğratamazdım. Bunca yıllık arkadaşlığı bozamazdım.
Kalktım ve üstümü başımı silkeledikten sonra dylana elimi uzattım ve kalkmasına yardım ettim. Kalkınca juliayı bir güzel gıdıkladık. Sonra ben
"lisa nerdeee "diye tuturdum.
" annem ve babam bir kaç günlüğüne tatile çıktılar " dedi dylan.
Sonra julia odadan çıktı. Ah julia amacını biliyorum. Ama biz kardeş sayılırız her ne kadar ona aşık olsamda.
" rossla nasıl aranız" dedi yatağın üzerine otururken
"aslında buraya gelme sebebim biraz bu " dedim. Gözlerim dolmuştu. Yanına gidip bende oturdum.
" Hey hey. Gözlerin doldu en son ağladığında 10 yaşındaydın. Ne oldu peki"
"denizle olan resmimizi bulmuş. Geçmişimi araştırıyo. Ve ben buna dayanamıyorum. R5 grubundanda ayrılıcam. "
" denizi araştırması kötü olmuş"
"ve onlardan ayrılmam için yüklü bi tazminat ödemem gerekiyor "
" tamam buldum. Bizim sete gel ordan kazandığın parayla tazminatı ödersin. Şimdi ben ödiyim desem kabul etmezsin. "
" yaşa sen dylan", "ama yetermi"
"sen bir bölümün kaç liraya maal olduğunu biliyormusun. O efektler kaç para" dedi ve tek kaşını kaldırdı
"biliyorum biliyorum bende bi wolfianım sonuçta"dedim
güldü ve bana sarıldı.
"peki gökmenle görüşüyor musun"
"olabildiğince sık"
"rossu bilmiyo değil mi"
"hayır"
"öğrenince rossa fena dalıcak"
"olabilir"
Gökmen benim abim. Oda aynı benim gibi sert. Ayrıca gülse bile acayip sert bi görünüşü var. Yüz kasları, acayip iyi kasları. Baya kızı etkiliyor. Ama benimi asla(ama yazarın acayip başını döndürüyor aşırı karizmatik bi sonraki multiye koyarım)
Ben abimi seviyorum tamamda hayranıda değilim. Tapmıyorum öyle diğer kaşarlar gibi. Abim ailemle kavga etti. Evden ayrıldı. Ama beni bırakamıyo. Sürekli arıyor, soruyor, bana bulaşanı dövüyor. Gerçi ona kalmadan ben hallediyorum ya. Aslında birçok şeyide abimden öğrendim diyebirim. Asilik zaten benim.Dylandan
Ben evrimi hep sevdim. Buraya geldiğini öğrenince havalara uçtum. Evrim çok güçlü bir kızdı. Bi bakışıyla yakardı, kül ederdi. Ama yanımda o kadar masum ki. Denizden sonrada çok değişti zaten. Gökmende bu olayı duyunca evrimin üstüne bide o dövdü. Aslında gökmen öldürüyordu dövmekten neredeyse ya. Ross ondan sonra tek güvendiğiydi. Yani beni saymıyorum. Ama oda onu kırdıysa artık kimse güvenini kazanamazdı. Julia onu sevdiğimi biliyor. O yüzden bizi hep yalnız bırakıyo. Evrim gittikten sonra julia bana uyanmam için sabahları hep o şakayı yapardı. Bende inanırdım. Ama bu sabah. O hasret olduğum mavi gözler geldi. Dudaklarımız birbirine değmemişti. Ama az sürtülmüştü. O bile içimi titretmişti.
Rossdan
Banyodan çıkınca üzerimi giydim. Ama fotoğraf yerdeydi. Hayır hayır hayır. Olamaz gölge bulamaz. Hemen odasına daldım boştu. Dolabındada bir şey yoktu.
***
Sabahtan beri onu arıyorum. Açtığı yok. Türkiye'de de değil. Telefon sinyali. Bu ülkeyi gösteriyo. Off çıldırıcam.
Gölgeden
Dylan bana kalacağım odayı gösterdi. Sonrada alnımdan öpüp odadan çıktı.
Ben dylanı hep sevdim. O benim çocukluk, ergenlik, genç her aşkım. Gülüşüne ,kahve rengi gözlerine, kahve lekelerine,saçına dokunmaya her şekline hastayım. Eğer setlerine gidersem daha da iyi olacak. Onu her dk görebilicem. Off ne diyorum yaa. O beni arladaş olarak görüyo.
Eğer o beni arkadaş olarak görmese şu an evlenmiştik o derece. Ama ne yaparsın. Bende bataryası %0 telefonumu şarja taktım. Telefonu açmamla 58 cevapsız arama, 26 mesaj6 mesaj 2 arama raydel geri kalanı rossdandı. Oflayıp telefonu şarjdan çıkardım. Böyle daha iyiydi. Kafamı yastığa gömüp. Uyumayı denedim. Ve yorucu kanaatler sonucu uyumayı başardım.
Bölüm nasıldı. Gecenin 3ünde yazasım geldi ve bildiğiniz üzere ben bir wolfianım. Bu aralar dylan tarafım ağır basıyo. Üzgünüm galiba hikayem dyrim'e dönücek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Göz Yaşım
ChickLitHiç birden aşık oldunuz mu İlk önce rossa hayranken ne olduda erkeklerden nefret etti. Önceki sevgilisiyle ne oldu ki hayata küstü. Bu karakterimiz eski erkek arkadaşı yüzünden hayata küstü. Hiç arkadaşı kalmadı, dahada hiç sevgiliside olmadı, haya...