Arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum. Beğenip beğenmediğiniz benim için önemli. Sürekli bölüm paylaşmaya çalışıyorum bende.Fotoğrafların bölümlerle pek alakası yok diyebilirsiniz fakat Doğa nın tarzına yakın olduğu için o fotoğrafları koyuyorum.
Bu kız kendini ne sanıyordu. Kolumu tutmakta nerden çıktı. Yürek mi yutmuştu. Kolumu bırakmasını söyledim. Hala bırakmıyordu. Bu sefer bağırarak sinirli olduğumu anlaması için;
- Bırak kolumu dedim sana!!
-Adam gibi selam verene kadar bırakmıycam canım.
- O zaman çok beklersin canım.
Dedim. Ve kolunu çevirdim. Yavaşça kulağına eğildim;
-Benimle oynama fena yaparım. Adam gibi oku sonrada s** git. Karşıma da bidaha sakın çıkma!
Sonrada kızı ittirdim ve yere düştü. Sınıftaki herkes şaşkınlıkla bakıyordu. Böyle olması aslında iyi oldu herkes haddini bilirdi. Bu günden sonra böyle bir hareket yapacaklarını hiç sanmıyorum. Kız yavaşça ayağa kalkıyordu. Gerçekten korkmuş surat ifadesinden belliydi. Bende sınıftan çıktım. Dışarda biraz hava almaya ihtiyacım var galiba. Sinirlenmiştim aslında biraz belkide o yüzden, kafamı dinlemek için çıkmıştım dışarı.
Okulun arka tarafını merak ettim. Gerçekten gizemli bir yere benziyordu. Yavaşca o tarafa doğru yürüdüm. Sakindi. Ama bir yerden bağrış sesleri geliyordu. Sesler çok da yüksek değildi ön taraftan duyulmuyordu fakat ilerledikçe sesler artıyordu. Adımlarımı yavaş yavaş attım. Postal gibi duran botlarımı ses çıkarmaması için parmak uçlarımda yürüyordum resmen. Sese gittikçe yaklaştım. Yakından geliyordu. Daha fazla yaklaşamazdım. Beni fark edebilirlerdi. Ama yüzlerini göremiyorum. Çok merak etmiştim. Bu zamana kadarda aslında başıma ne geldiyse hep meraktan geldi ama kendimi durduramıyorum. Aramızda sanırım 2 metre civarında bir mesafe vardı. Ben kolonun arkasında saklanıyordum. Sesleri azda olsa duyuluyordu.
-Seni bir daha Pelin'in yanında görmeyeceğim!
-Tamam özür dilerim.
Bu ses nerden tanıdık geliyordu. Duymuştum bir kere daha. Ben bunları düşünürken bir el omzuma dokundu. Kimdi bu...