4 ocak

33 0 0
                                    

Gözlerimden yaşlar akarken yazıyorum ben bu yazıyı sana. Belki bu göz yaşlarım tenini hissedemeyeceğim anlar için, gözlerine bakamadığım dakikalar için, sana gelmeyen yollar için akıyordur. Hafta içleri sabah uyanırken aklıma senin gelmen o kadar güzel ki, siktiğimin günlerine bir hoş başlıyorum sayende. Kahve içmeden zor uyanırım mesela ben, her kahve içtiğimde aklıma gelmen, senin de bazı kahveleri sevmediğini anımsıyorum. Kendimce diyorum ki "Allah'ım benim sabahlarımı da onunla beraber kahve içtiğim sabahlar yap." Sonra bakıyorum masaya, sen yoksun, biz yokuz, kahvem soğumuş. Giyinirken bile senin beni seveceğin renkleri giyiniyorum, beni görmesen bile. Ama bak senin sevdiğin gibi gülmüyorum kimseye. Bana senden başka kimse senin baktığın gibi bakmasın diye. Ben yemin ettim senden başkasını sevemem diye. Bakamam başkasının resimlerine böyle özlemle. Okuyamam kimsenin mesajlarını böyle duygusal. Ya da kimse gelmez aklıma dinlediğim şarkılarda senden başka. Bilmiyorum ya, sensiz hayat zor benim için. Nefesin nefesime değmedikçe yapamıyorum sanki. Geceleri ne kadar zor sen biliyor musun ? Senin adın yer edindi kalbim de . On yedim de de , yirmi yedim de de , yetmiş yedim de de o isim orada kalacak. Bakıyorum usulca yere düşen yaprağa, o kadar narin ki bir rüzgarda kopuverdi. Benim sana olan sevgim böyle değil ki, fırtına bile kopsa şaşmaz yerinden. Belki ben senin sayende cennetlik olacağım biliyor musun canım ? Dua ediyorum her gün, seninle olan bir sabaha uyanayım diye. Ya senin ellerin saracak mı beni ? Şu ana kadar hissettiğim boşluğu dolduracak mı ? Parçalanmışlıklarımı birleştirecek mi ? Kırılmışları mı düzeltecek mi ? Senin ellerin benim ellerime kenetlenecek mi ? Söylesene canım benim, Sen olacak mısın ki benim ? sen cevap vermediğin sürece yaşayamıyorum, olurda sensiz geçen ömrümü sevmem diye.  Açmıyorum gözlerimi bir anlık bile senin hayalinden mahrum kalmayayım diye. Acıyorum kendime, sana bu kadar bağlandım diye. Sen kıracak mısın beni ?  kırılmışlıklarıma ekleyecek misin bir tane daha ? Yoksa, bana yanındayım diyecek misin ? En başından beri sensiz odalarda yaşamaya çalışıyorum. Sensiz hayaller görüyorum, sensiz sesler, sensiz kokular, sensiz hisler var tenimde. Nerede senin sert rüzgarların ? nerede senin kokun ? nerede o kadife sesin ? Ah benim gülüşü güzel sevdiğim. Seni sevdiğimi görenler, sevgime tapacak, özlemimi gören mektuplar, üzerine yazılandan utanacak. Ben bir hayalin içinde mi yaşıyorum yoksa ? Hayır ben  buradayım yaşamaya çalışıyorum sensiz. Sensiz yaşamak istemezken kim zorluyor beni yaşamaya ? Bilmiyorum canım benim bilmiyorum. Seni seviyorum, öpmek istiyorum köprücük kemiklerini, saçlarınla oynamak istiyorum seni dizlerime yatırıp. Aşkımın kadehini kaldırmak istiyorum. Ellerimizi karşılaştırmak, seninle mutlu olmak istiyorum. Sanırım gece yarısı şimdi, uyuyorsundur belki , ya da uzanıyorsundur bilemem. Umuyorum ki sıcacıktır odan, üşütmezsin. Üşütürsen canın yanar, canım yanar. Canımsın sen benim, sana gelecek bana gelsin, katlanırım ben senden gelen her şeye. Her şeye demişim kusura bakma. Ben senden gelen ayrılığa yalnızlığa dayanamıyorum. Bunu biliyorsun ama neden böyle yapıyorsun ? Sana olan sevgim sonsuza kadar devam edecek. Bozmayalım, kırmayalım bu hevesi. Bazen güzel şeyler de devam etmeli bunun gibi...




You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 09, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

sevdiceğime mektuplarWhere stories live. Discover now