Yukarıdaki şarkı bangtan boys adlı bir k pop grubuna aittir. Bu vidio yu buraya koymamın sebebi kitap ile alaklıdır ve lütfen okumadan bir dinleyin. :) :) :)
----- ----- -----
Bir balina yüzermiş denizin derinliklerinde umutsuzca. Ağlarmış gece gündüz. "Neden böyleyim ki ben" dermiş ve şarkı söylermiş ağlarkende. İyice dibe batmış. Sonra bir ses duymuş. Suya biri düşmüş. Başını kaldırmış usulca. Işık saçıyormuş. Bu kişi 52 hertzin yüzgeçlerini sıkıca tutmuş ve yukarı çekmeye başlamış. Bir umut doğmuş bu 52 hertzin içine. Dahada yükselmişler. 52 hertz artık suyun dışındaymış. Onu kurtaranın yüzüne bakmış bir süre. Evet artık kurtulmuş yalnızlıktan.
----- ----- -----
"Yüzüme bak"
"..."
"Yüzüme bak dedim"
"..."
"Bakmıyormusun ha? İyi o zaman sen istedin"
Yakasından tuttu Bahar'ın.
Önce karşı duvara doğru fırlattı sertçe, sonra oradan da alıp diğer duvara fırlattı. Bir kaç sıranın arasına düştü.
"Lütfen bırak artık" ağlamaklıydı sesi Bahar'ın ama elinden ne gelebilirdiki başka.
"Hah ne yüzsüzmüşsün sen Bahar. Bırakayım mı? İstediğin bu mu? Tamam öyleyse o zaman bana şu kolyeyi vereceksin. Bence gayet harika bir teklif."
Hep böyle yapardı ama asla bırakmamıştı zorbalığı. Belki 1 dakika ama daha fazla değil.
"Hayır. Asla vermeyeceğim."
"Sen bilirsin güzelim."
Bahar'ın yüzünden tuttu. "Ah yazık olacak bu güzel yüzüne"
Elini Nehir'e uzattı.
"Nehir ver şu bıçağı."
Nehir hiç tereddüt etmedi ve et bıçağını uzattı.
Yağmur bıçağı Bahar'ın yüzüne dayadı.tam başlamıştı ki bir ses geldi soldan. "Müdür geliyor"
Yağmur Bahar'ın yüzüne bir yara açtı. Küçücüktü.
"Şanslıymışsın." Dedi ve bıçağı yüzünden çekti. Diğerleri kolundan tuttu Bahar'ın ve onu arka kapıdın çıkarttılar. Her ders böyleydi onun için.
----- ----- -----
Binanın tepesindeydi. Aşağı bakıyordu usulca. Geri geri gitti sonra hızlıca öne koştu. Yapmıştı. Şimdi binanın tepesinden yere düşüyordu. Bu kadardı işte. Hızlıca son kez kolyeyi öptü ve yere çarptı. Bitmişti. Derin bir nefes almıştı. Son nefesti çünkü. Bari son kez güzelce nefes alabilseydi. Ağızından kan akmaya başladı. Yer tamamen kan olmuştu artık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Whalien 52
Roman d'amourBir 52 hertz yaşarmış denizin derinliklerinde. Yapayalnızmış. Bir başına ağlarmış öylece. Sonra bir gün biriyle tanışmış. Hayatını değiştirmiş. Artık yalnız değilmiş