1.kapitola-miluju tě

28 9 7
                                    

Sedím ve svém pokoji a přemýšlim nad tím jak bude naše svatba nezapomenutelná a úžasná vše od rána nahrávám a nikdy nezapomenu...
Do pokoje přijde mamka.
,,zlatíčko jsi nádherná.... "
Řekne a já mám pocit který jsem nikdy nezažila jsem nervózní ale přesto strašně šťastná...

U oltáře..
,,Suzy Meiková bereš si Jacka Westa..." když to dořekl rozbušelo se mi srdce.
,,ano"
,,a ty Jacku bereš si Suzy Meikovou za svou budoucí manželku.. "
,,ano"
,,můžete políbit nevěstu "
S Jackem jsme se políbili a rozběhli se ze svatebního sálu k jezeru... Byli jsme tam asi do osmi a povídali si...

O dva týdny později..
Pospíchame protože jsme zaspali. Jack slíbil že mě odveze (dělám si řidičák)
do práce..
Docela mam nervy před týdnem jsme se přestěhovali a já tam jdu po třetí. Dělám sestru zubaře vlastně už mam výšku a jsem na praxi zatim nemůžu moc vyskakovat nemam ordinaci a sama bych to neutahla. Jack nahrává písničky hlavně kuli mě já ho do toho tlačila už jsou docela známý nahrávací studio. Myslim že jsou spolu asi tři roky..
Jo a ještě něco s Jackem spolu chodíme čtyři roky a teď si mě vzal..no a známe se od střední
Já byla šprtka s brýlemi a on ten kluk co po něm všechny holky šli.. Jednou si ke mě sedl a začali jsme si povídat a psát a po čase i chodit ven a tak to šlo dlouho až jsme spolu začali chodit...

Vyběhnu schody a vtrhnu
do ordinace..
,,slečno West jdete pozdě. "
Jak kdybych to nevěděla..
,,omlouvám se už se to nestane"
Po práci jdu koupit věci na sebe protože stěhováci nechápu jak to , ale nepřijeli.Takže mam jenom pár triček a jedny džíny..
Bydlíme teď v New Yorku no spíš na kraji u přírody.. Vždycky jsem sem chtěla do toho teď už  našeho  domku..

Něco na úvod..
Tak snad líbí.. Jestli jo tak dejte hvězdu a komentář..
Nahoře Jack a Suzy..

Začátek konceKde žijí příběhy. Začni objevovat