3.kapitola

14 6 4
                                    

Probudím se v nemocnici a vedle mě stojí ňáký muž je docela hezký, ale vůbec ho neznám..
,,Suzy!! Si vzhuru!"
,,jo to jsem... A kdo si ty?"
Řeknu a muž se na mě tázavě podívá
,,ty nevíš kdo jsem? "
,,ne..??"
,,já jsem Jack tvůj manžel. "
Řekne a odejde.
Po chvíli přijde doktor.
,,paní West krásné ráno.. "
,,paní? West? Jsem slečna Meiková! "

,,asi ztratila paměť pane Weste..je mi líto spala dva týdny a měla velká zranění.. "Řekne doktor za dveřmi tomu muži.
Muž odejde a stýkají mu slzy..

,,no dobře" vejde a řekne doktor
,,řekněte mi pár odpovědí na otázky co vám budu říkat "

_,,1 otázka -kdy jste se narodila a kolikátý ho je a jaký rok?"

-,,narodila jsem se 3.4. 1991..a dnes je 8.12. 2008 je mi 17let."
_,,....dnes je 11.1. 2016 a je vám 25let!!měla jste auto nehodu a vážná zranění hlavy a asi se vám vymazala krátká paměť.. Není to jisté proto budete chodit na testy...

O hodinu později
Ležim a jsem po testech.. Do pokoje vtrhne dokror.
,, dobrý den ohledně testu.. Máte porušení krátké paměti a nevíme jestli se vám paměť někdy vrátí.. Budete se každý den vídat se svým manželem pro připomenutí.. "
Jaký manžel nic nechápu..

Jack
Suzy si mě nepamatuje a já nevím co mam bez ní dělat byla moje všechno.. Zazvoní mi mobil
,,prosim"
,,dobrý den nemocnice Hoistk kontantujeme vás ohledně stavu vaší ženy Suzy "rozené" Meikové.
Můžete sem dnes ve 16:00 přijet? Je to kvůli paměti.. "
-,,ovšem "

Suzy
Kouknu se na svou ruku a je na ní prstýnek a samý hadičky, ale ten prstýnek! Vždyť... Nevím čemu věřit.. Chci ňáký přesvědčivý důkaz!
,,sestro? Můžu se zeptat kdy mě pustí domů? "
,,hned přijdu. Jdu se zeptat"

O půl hodiny později
,,za týden. A mam vám říct že dnes přijde váš manžel a budete spolu provádět testy a budou se vás ptát co si pamatujete.. Zkuste nad tím přemýšlet... "
Ať už konečně přestanou říkat že je to můj manžel.

,,můžu se zeptat jak se jmenuje celym jménem? "

,,Jack West"
Řekne sestra

Už si vzpomínám chodíme spolu na střední , ale nikdy si mě nevšímal.. Je prostě nejhezčí kluk na škole proč by se semnou bavil..Jsem jenom šprtka..

Zvednu se a jdu se podívat po nemocnici.. Mám sice malý pokoj, ale jsem tu sama..
,,moc ti to sluší " Řekne hlas za mnou otočím se a stojí tam Jack.
,,Jacku je mi strašně líto co se stalo, ale vůbec si na tebe nevzpomínam.."

pokračování příště snad líbí...
Když tak dejte star nebo napište komentář moc mě potěší...

Začátek konceKde žijí příběhy. Začni objevovat