" hun ? Nak pergi mana ? "Mrs.Oh yang dari tadi duduk dekat ruang menunggu pejabat menegur anak sulungnya yang kini siap-ii sekali dengan beg kerja
Sehun mengeluh perlahan . sejak bile mamanya berada disitu ?
" hun nak keluar . malas nak hadap fail-ii tu "
Sehun melonggarkan tali leher dan beredar dari situ . Mrs.oh menggelangkan kepalanya . sejak suaminya pergi sehun terus berubah . and yaa sekarang , sehunlah yang menguruskan syarikat Oh's Company
⚫⚫⚫
Transform cafe≧
" UWAAAAAAA OPPA !!! "
" DIA NAMPAK KACAK JUGAK HARINI !! OMGFF ! "
" TE HELL I CANT BREATH ! SEHUN-AH ~ ! "
yaa itulah harian oh sehun . mendengar jeritan dari peminat-iinya . setiap hari memang penuh cafe and sehun adalah costumer tetap dekat situ . ada jugaklah rasa rimas dengan fangirl-ii dia ni . lol dorang takda kerja nak buat ke ape ?
" woomin-ah , boleh tak tolong ambil order costumer tu ? "
Joy yang sibuk membuat pesanan pelanggan yang lain menyuruh woomin yang dari tadi " menonton " joy lmfao
" ah? Y..yaa hehe "
Woomin mengambil note pad yang tergantung pada tali dibelakangnya dan menuju kearah meja paling hujung dimana oh sehun berada .
" encik , order ? "
" macam biasa "
Tangan sehun masih ligat menscoll timeline intagramnya . stalk miranda la tu .
" macam biasa ? "
" ya "
Langsung tidak memandang siapa yang mengambil order dia . haih mamat ni . dia tersengih melihat gambarnya yang tengah memeluk anak patung beruang .
" err encik ? "
Pertanyaannya tidak dibalas kali ini . woomin sudah kepanasan disitu . pantang kalau ditanya tidak dijawab . kalau tanak , cakaplah ni senyap macam orang bisu .
" encik ! "
Woomin menepuk kuat meja sehun . apalagi terkejut la . nasib baik handphonenya tidak terjatuh .
Sehun melihat gerangan mana yang mengacaunya yang tengah hikangkan stress . matanya memandang tajam pada woomin
" kau nak apa lagi ?! "
Ujar sehun . dia memandang woomin yang tengah menyilangkan tangannya
' amboi mamat ni , aku tanya elok-ii tadi .. '" ehem ! Saya tanya encik nak order apa ? "
Woomin membentukkan bibirnya . yaa buat-ii senyum nak jaga hati pelanggan kononnya.
" aku dah cakap tadi kan ? Blah la ! "
Sehun mengalihkan kembali pandangannya pada handphonenya yang berjenama apple . iphone 7 yang dibeli oleh duitnya sendiri .
' SSUPPP !! '
" woii apa yang kau buat ni ?!! "
Ya woomin merampas iphone sehun . padan muka siapa suruh kurang ajar sangat !.
" encik ni tak sekolah ke ape ? Saya tanya elok-ii tadi encik balas kurang ajar macam tu ! "
Woomin memandang tajam sehun yang sekarang berdiri dihadapannya . rasa gugup jugak tengok ketinggian sehun. Fuhhh dia makan apa ni tinggi sangat .