⚫ pagi
" sehunnaaaaaa "
Laju kaki woomin menuruni anak tangga . selepas berjaya , matanya meliar mencari sesuatu . sesuatu ?
" ohh sehunnaaaaaaaaaa !!! "
Selepas berjaya mendetect badan kepunyaan oh sehun diluar rumah . woomin berlari mendapatkan putera kesayangannya.
" sehun ! "
Langsung tidak berpaling . matanya masih kearah screen iphonenya .
" yahh oh sehun ! "
Bahu sehun dipegang . dan barulah mukanya berpaling tetapi dengan muka poker faceunya.
" whut ? "
" awak ni saya panggil dari tadi tak dengar ke ! "
" kau panggil ke ? Panggil macam mane ? "
Talifon diletakkan didalam poket seluar . badannya dipusing mengadap woomin dan tangannya disilang pada dada .
" saya panggil sehun la ape lagi . nak suruh saya panggil alien ? "
" sehun ? Sttttt siapa tu ? "
" laaaa awak la .. Kan ? "
Kepala woomin digaru . sehun masih dengan muka poker facenya .
" awak.... Sehun kan ? "
Muka sehun dipegang . pipi , mata , hidung .. Bibir..
" haaa yelah awak sehun . bibir awak nilah yang selalu cium saya hehe "
Sehun smirked .
" nakal kan "
Hidung woomin dipicit.
" ahh appeo !!! "
" belasah nanti baru tahu .. "" hmm ya nak ape ? "
Badannya disandarkan pada kereta . pinggang woomin ditarik mendekatinya . how sweet (・∀・) !.
" boleh tak ? "
Sehun mengerutkan dahinya. Apahal tiba tiba tanya boleh ke tak . tahulah soalan .
" tak "
" kenapa tak boleh pulak ? Boleh la ! "
Lengan sehun dipeluk kemas .
" dah kau tanya boleh ke tak . soalan ape benda tu ? "
" hehe , saya nak pergi café transform lagi boleh tak ? "
Pinggang sehun dilepaskan . badannya mengadap woomin lagi .
" nak buat apa ? Nk kerja kt sana balik ? Oh no no ! "
Sehun menarik balik pinggang woomin mendekatinya . cukuplah dia yg bekerja mampu lah nak tanggung satu family nnti .
Kali ini woomin pula membuat muka poker face nya.
" bukanlahh "
" habistu "
" joy ada buat majlis dekat situ harini . so semuaaaaa kene pakai cantik-cantik . boleh laa ! "
Sehun diam . muka woomin ditatapnya seperti orang lapar . eh ? Huhuhu ('∀') .
" aku ikut "
" eh eh ! Mane boleh ! Tak payah ! "
" uh wae ?! "
" nanti semua tengok awak . no no ;! "
Badan sehun dipeluk kemas . nakk manja sikit je harini haha ! Sehun sengih . bahagia betul kalau hari hari macam ni . pelukan dibalas . dagunya diletakkan diatas kepala woomin .