" too pretty.."Pipi gadis itu diusap lembut . fikirannya sekarang melayang entah kemana . dirinya berasa berada disyurga dan dihadapannya.. Bidadari yang amat cantik .. Oh sehun you're damn lucky to hv her the rest of your life..
" oh sehun "
Woomin melihat kedalam anak mata sehun . nampak seperti ketakutan.. Kenapa dengan sehun ?
" sehun ..awak okay ? "
Pipi woomin masih lagi diusap lembut . entah kenapa tiba tiba sahaja dirinya terasa lain . terasa lemah bila berdepan dengan Lee Woomin . gadis yang akan menjadi sebahagian daripada hidupnya nanti .
" babe .. I love you. Nothing and nobody , not even time will change that.. "
Senyuman kecil terukir pada bibir sehun . takut. Takut sangat kalau dia kehilangan gadis dihadapannya ini .
" remember that okay ? "
Dahi dan hidung mereka bersentuhan . mereka berdua tergelak kecil . haih dah tak ingat kah tengah berada dimana sekarang nih ?
--
" yah lee woomin .. Tolong aku "
Nampak struggle oh sehun apabila membetulkan tali leher didepan cermin . tskk ni saja saja atau memang tak pandai ? Selama ni okay aje
Woomin bangun dari kerusi dan menghampiri sehun . kakinya dijengketkan sedikit untuk menyamakan ketinggian. Tali leher sehun dikemaskan.
Sempat tangan nakal sehun memeluk pinggang kecil woomin supaya lebih mendekatinya ." yah oh sehun ! Kita bukan dekat rumah tau ! "
Dada sehun dipukul kuat . kuat sangat ke ? Boleh lah rasa dia tu hahaha !
" kalau dekat rumah means boleh lah ? Well okay thn "
Pinggang woomin dilepaskan . sehun smirk .
Muka woomin mula berubah oh sehun you're so URGHHH !! Pabo .
----
Restaurant bibim≧
" sedapnya makanan dekat sini !! "
Tangannya digosok seperti banyak sangat makanan perlu dipilihnya . sehun membuat muka poker face haih sehun !
" awak saya nak tu , tu , tu tu dan tuuuuuuuu !!! "
" boleh kan ? "Sehun menangguk . ha choose lah choose some more biar jadi buntal macam gajah ! ... Wth sehun bakal bini kau takkan nak macam gajah nanti tak larat nak dukungggg !
" kau pergi duduk dulu nanti aku bawakkan "
" jinjja ? Gentlenya awak huhu okay "
Woomin mengukirkan senyuman dan ketawa kecil . gentle lah konon bawak makanan je kot kahkahkah !
Sesampai makanan dimeja dimana woomin duduk . matanya terus bertukar menjadi bentuk love lol /drollll/
" aaaa ~ "
Sehun menyuakan daging bakar pada mulut woomin lalu dimasukkn kedalam selepas woomin membuka mulutnya . ouchh sempat tersentuh bibir woomin haishh ('∀')
" mashitta ~~ "
Sehun's smirked .
" bibir kau lembut . rasa macam nak lagi "
Woomin mengerutkan dahinya . sudah tahu apa yang sehun maksudkan . wajah sehun dipandang tajam .
" nak apa ? Nih ? "