"Snabbare!" suckar jag frustrerat och ser på honom. Han tittar tillbaka på mig med en ljup blick och jag kan inte låta bli att bita mig otåligt i läppen."Men ta det lungt Oscar! Jag är inte så snabb på att skruva i en jävla glödlampa!"
"Vi måste dra vidare, Felix!"
"Chilla mannen! Ditt lilla problem får allt vänta lite mer", yttrar han och kollar odiskret ner på mig. Jag suckar och försöker på bästa möjliga sätt dölja det, även om det går sådär.
"Men Felix..."
Jag tar ett steg närmare och låter mitt finger röra sig långsamt och lätt ner från hans panna, ner över näsroten och ner till hans fylliga läppar och styker försiktigt över den rosiga nyansen.
Jag låter sedan mitt finger föras bort till hans välmarkerade käke och han sluter ögonen när jag fortsätter min väg ner över hans hals.
"Kom"
Han tar tag i min arm och sliter mig genom den tomma butiken, förbi alla möbler och in till personalrummet där han knuffar in mig på en toalett, stänger igen dörren och kollar en extra gång så att han låst ordentligt.
Jag tar ett par steg närmare honom i det svaga ljuset och han backar bakåt tills han slår i dörren med ryggen. Mina läppar finner snabbt hans och jag trycker mig närmare hans kropp.
Kyssen går snabbt över till ett hetsigt hångel och jag låter min hand smeka honom utanpå hans byxor. Ett dovt stön flyr hans läppar och jag flinar nöjt.
Jag upphör det intima hånglet och över går till att kyssa honom lätt i hela ansiktet. Jag fingrar smått på hans tröjkant och drar den hastigt från hans överkropp så hans välmarkerade rutor syns.
Mina läppar arbetar sig ner över hans mage och han spänner sig över min beröring. Sedan ligger även min tröja kastad på det smutsiga sengolvet som vi befinner oss på.
"Oscar" flämtar han när jag börjar knäppa upp hans jeans och med långsamma rörelser dra dem ner över hans ben. Jag låter mina fingar röra sig lätt över hans hårdnad och drar sedan ner hans kallsonger så att allt blottas.
Han andning blir en aning snabbare och jag för min ena hand över hans styva kön.
"Oscar s-snabbare" hör jag honom säga och jag går ingång mer och mer för varje stön som rullar av hans tunga.
"Fuck" andas han frustrerat och jag hör hur hans huvud dunkar in i dörren när han som i reflex kastar det bakåt.
Jag tar tillfället i akt och låter mig själv ta honom i munnen och högre, mer feminina stön hörs där uppe. Tungan och läpparna arbetar och jag använder min ena hand för att hjälpa till, och med den andra trycker jag tillbaka hans höfter.
"Oscar... J-jag"
Mer behöver han inte säga innan han kommer med ett utdraget stön och jag får allt i munnen. Även om det är en aning motbjudande sväljer jag hela satsen och pussar honom sedan lätt innan jag reser på mig.
Han andas snabbt och pustar ut.
"Den va bra"
---Är der nu man ska ge sig själv smygreklam?
Nejmen jag som skrivit detta är då Ellen aka pellen123
Notera att det är typ första gången jag lyckas att skriva någon sånt här xD
ESTÁS LEYENDO
IKEA || Foscar
FanficEn rå, humoristisk fanfic av enadiene, pellen123, agge_17, fannkan & sommarnsnurrar ® all rights reserved