İlk bölüm

1 0 0
                                    

Daha  on yedisinde dünya tatlısı bir kızdı . Ona bakmak bile bana kalbimin ritminde oldukça degisiklikler yaratıyordu . Onunsa bu durumdan haberi yoktu ve beni arkadaşı biliyordu . Ona bu kadar yakınken bu kadar uzak olmak cok zordu ama onu kaybetmemek uğruna bunu yapmak zorundaydim . Ona açılırsam boğulmaktan korkuyordum . Bir yardım eli . Son senemizdi sınav bitecek ve iki universteli olacaktık . Ya simdi Yada Birdaha onu göremeyecektim .
Hep aynı yeri yazmayı planladık ve bunu yaptık o lanet gün sınav geldi benim sınavım cok iyiydi sonuclar geldiginde en baştaki tercihe asıl olarak yerleştiğimi gördum sevinçle onu aradım ; NAZLI .
Telefonu üzgün bir ses tonuyla açtı son günlerde onda Birşey vardı bunu hissediyordum tercihini sordum ve aynı yer tutmamıştı o benden farklı olarak bir tercihde bulunmuş ve o tutmuştu . En yakın arkadasım - sevdiğim kız - benden ayrı iste bulunmuştu . Ayrı üniversitede okuyacaktık ben istanbulda o ise Iğdır . Universteli oldugunda beni unuttu . Zaten beğeneceği tipte değildim o zamanlar . Esmerim kaslarım yoktu ve kaşlarım ise simit atsan havada kapacak tiptendi . Boğaziçi üniversitesini bitirdiğimde gercekten değişmiştim ve bunun farkındaydım . Çevremde kız eksilmiyor ama ben hiçbirini istemiyordum . Eski Halim'den eser yoktu kaslı esmer guzel yüzlü bakımlı bir erkeğim  ve mesleğim elimdeydi . Ne kadar değişsemde aklım hala ondaydı .. NAZLI , benim Nazlı sevdiğim ...
Yıllarca ondan habersiz yasadım simdi görse beni tanıyamayacagi haldeydim . Yıllar sonra tuhaf olacaktı ama onu en sonunda aradım

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 10, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İsimsiz HikayeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin