*Kamarátiš sa s Johnom (Swazz) už od škôlky. Ste najlepší kamaráti a hovoríte si sestra a brat.(#friendzone :'DD) Raz ti ponúkol že môžeš ísť s ním bývať do LA, pretože to bol váš spoločný sen. Šli ste aj s jeho dobrými kamarátmi tak ti predstavil jeho partiu, ktorá sa skladá s Jacka J., Jacka G., Sammy Wilkinson a Netea. Áno ten Nate Maloley s ktorým sa už tri roky nemáš rada. Navzájom sa zosmiešňujete a robíte si napriek. Ani nevieš prečo sa nenávidíte, proste to tak je. No V jeden deň toho bolo už priveľa...*
Sedíš vo svojom aute a ideš na nákup pretože keď si sa ráno zobudila, chladnička vám zývala prázdnotou tak je to nutné. Pípne ti esemeska ale keďže ty si vzorný vodič tak to necháš na to keď budeš stáť.
Nathan...: 'Zdravím slečnu dokonalú!' prekrútila si nad tým oči a odpísal mu.
Ty: 'Ale ale. Ktože sa mi uráčil ozvať. Monty si to ty? :O' niekto za tebou začal trúbiť. Však jasné keď stojíš na semafóre kde už asi 10 sekúnd svieti zelená. Po chvíľke si dorazila do marketu ale ešte si chvíľku zostala v aute aby si si prečítala ďalšiu sms.
Nathan...: 'Ja sa tak ľahko nevytočím, si zabudla? Ale teraz vážne. Potrebujem od teba niečo' zasmiala si sa sama pre seba keď si si správu prečítala. Ako inak.
Ty: 'Čo sa dalo iné čakať. Nemám čas na tvoje kraviny.' odpísala si mu, zobrala si si peňaženku zo sedačky spolujazdca a mohla si si ísť nakúpiť všetko, čo tvojmu žalúdku ulahodí.
Ako si tak chodila po obchode, každú minútu ti chodili správy. Hádaj od koho? Nate. Nie, že je otravný len doma (máte spoločný dom pri pláži v ktorom bývaš s Johnom, Nateom a Sammym) ale aj cez SMS. Keď už ti viac ako dve minúty nechodia správy si si vydýchla ale potom ti niekto zavolal.
Telefonát
Ty: "Ty si nedáš pokoj! Môžeš ma chvíľku nechať žiť môj život a nerýpať mi stále doň?" vybuchla si ako sopka.
Nathan...: "Potrebujem ťa. Je to súrne"
Ty: "Čo je také súrne? Roztrhli sa ti všetky gumičky na konský chvostík a potrebuješ moje?" nahodila si ironický tón.
Nathan...: "Nemáme jedlo" povedal ti do telefónu. Mala si chuť nechať nákup tak a ísť ho zadusiť popolom s jeho smradlavej trávy od ktorej smrdí celý dom.
Ty: "Pojeb sa, MONTY!" zrušila si hovor a ďalej pokračovala v nákupe.
Keď si všetko mala tak ako bolo potrebné išla si zaplatiť, samozrejme. Nastúpila si do auta a išla smer domov.
Nákup si začala vykladať keď prišiel Nate."Vidíš, tak je dobrý. Sadni" začal na teba hovoriť ako na psa. Znášala si jeho hlúpe poznámky 3 roky. Síce mu ich oplácaš no ale dnes ťa to už prestalo baviť.
"Vieš čo? Končím. Vyhral si.... Správaš sa ako dieťa. Máš 20 rokov ale nie je to vidieť. Dospej Maloley!" s týmito slovami si odišla do svojej izby A začala si si baliť veci. Čo najskôr si odtial chcela vypadnúť a už v živote nevidieť to dieťa menom Nathan Motgomery Maloley. Posledný kus oblečenia si hodila do kufra a išla preč. No ešte predtým si sa zastavila to oznámiť Johnovy.
"Prepáč že ťa budím, ale odchádzam. Mám dosť toho ako sa ku mne Nathan správa. Budeme si volať, ahoj" zostal na teba pozerať ako keby si spadla na hlavu. Tým že bol rozospatý mu to došlo až neskôr. No ty už si otvárala vchodové dvere.
"Y/N! Počkaj to nemôžeš. 'Budem s tebou navždy braček' pamätáš?" zbehol schody A stihol ťa ešte zastaviť. "Toto bol náš sen od malička. Bývať spolu v Californii. Nemôžeš sa len tak zobrať a odísť" chytil ti kufor a dal ho za seba.
"Sám vidíš že on nenávidí mňa a ja jeho. Nemá to cenu" zasmiala sa si, pravdaže len akože. Zobrala si si kufor a nasadla do taxíku. Letenku si si kupovala až na mieste.
Pohľad tretej osoby
Ako si ty cestovala v taxíku ktorý smeroval na letisko, Nate si začal všetko uvedomovať. Uvedomil si že sa správal k dievčati, ktoré možno miluje (ani on sám nevie čo cíti) ako debil. Možno preto bolo jeho správanie také aké bolo. Lebo ťa miluje. John so Sammym ho donútili ísť pre teba na letisko. Lietadlo ti neletí skôr ako o pol štvrtej a teraz je 11:00.Pohľad druhej osoby (TY)
Ako si vystúpila z taxíka hneď si si šla kúpiť letenku aby sa ti ušla."Omaha, Nebraska prosím" povedala si panie za počítačom.
"Spiatočná alebo jednosmerná?" pozrela sa na teba a ty si okamžite povedala jednosmerná. Ako si si zobrala letenku tak si sa rozhodla že sa pôjdeš poobzerať po obchodoch ktoré tu sú. No najskôr si si kúpila niečo pod zub.
Už len dve hodiny do odletu. Sadla si si do haly a čakala. Nechcela si sa ísť odbaviť hneď. Je možné že si to ešte rozmyslíš. Ako povedal John. California, tvoj sen tam žiť s niekým koho máš veľmi rada, s ktorým sa poznáš už 17 rokov.
"Rozmyslela som si to" povedala si si sama pre seba, zobrala si kufor a išla si si nájsť taxík.Pohľad tretej osoby
Zatiaľ ako ťa John, Sammy a Nate hľadali už druhú hodinu na letisku, ty si sedela v taxíku naspäť. Predsalen ti neskazí tvoj sen jeden mentál."Už to nemá cenu poď" povedal Sammy Johnovy a Netea napadla jedna vec. Ani jeden ti nevolal. Nenapadlo ich to ale napadlo to až Netea.
Späť K tvojmu pohľadu
Zvoníl ti mobil. Bol to Nathan. Nemala si chuť zdvíhať to ale zdvihla si. Musíš sa tváriť že si s tým v pohode.Telefonát
Ty: "Áno prosím?" mala si milí tón.
Nathan...: "Kde si?" hneď vybehol.
Ty: "Nejako ťa to zaujíma" usmiala si sa do prázdna.
Nathan...: "Y/N prepáč mi za to ako som sa správal. Som debil, viem"
Ty: "Aa??" chcela si aby to ľutoval.
Nathan...: "Mali by sme si začať vychádzať, už nie len kvôli Johnovy" zaskočil ťa.
Ty: "Čo myslíš, nie len?"
Nathan...: "Milujem ťa" zostala si ticho. Toto si nečakala....--------------------
Tadaaaaaaah :D Hello my friends ♥
Dnes je to dlhé, ale to asi preto lebo som vedela už dlho čo som chcela napísať :)
Budem rada za názor a vote♥Píšte si o imagine budem len rada :3❤
PS: Chcete pokračovanie? :)
ČTEŠ
*POZASTAVENÉ*⭐Imagine Your Own World⭐ /SK/
RandomHello my friends♥ Rozhodla som sa, že predsalen je pekné predstavovať si "chvíľky" s našimi idolmi (or whatever you call them:D). Tak je tu táto moja "knižka", ktorej sa budem venovať vo voľnom čase. Jednoducho tu budú takzvané *predstavy*, o ktoré...