Imagine#1 SAM POTTORFF

67 7 3
                                    

Pre MermadidAnnie :)

*Ty a Sam sa poznáte ale nikdy si sa s ním narozprávala viac ako dve minúty. Je to najlepší kamarát tvojho staršieho brata. Sam sa ti páči, lepšie povedať, si do neho zamilovaná už nejaký ten piatok. Jeho pohľad, úsmev, všetko ťa utláča keď vieš že on o teba nemá záujem. Lenže, potom príde jeden deň...*

"Y/B/N!" zakričala si na tvojho brata keď si vošla do kúpeľne.(ak nemáte brata tak si tam doplňte akékoľvek mužské meno ktoré sa vám páči :)) Na zemi sú porozhadzované jeho veci a všade je voda.
"Kľud ešte tam idem" zakričal ti naspäť. Snažíš sa ten neporiadok ignorovať a začala si čistiť zuby.
"Y/N, dnes príde Sam" žmurkol na teba. Nechápala si o čo mu ide tak si mu venovala nechápaví výraz. "Nehraj to na mňa. Už dlho vidím ako na neho pozeráš" dal ti frčku do ucha.
"Hej hej, zas klud. Si nemysli že keď si o rok a pól starší tak ma tu môžeš frčkovať" povedala si s plnými ústami pasty. Nenavidíš keď ti dáva frčky a preto to robí stále aj napriek tomu že má 19.
"Tss" upratal si veci zo zeme a odišiel, konečne si si mohla doumývať zuby v kľude.
***

"Y/N, choď prosím otvoriť" zakričal tvoj brat z jeho izby potom ako zazvonil zvonček. (Rodičov nemáte doma pretože sú na dovolenke ktorú dostali od vás dvoch na výročie.)
Vedela si že to je Sam tak si sa po ceste ku dverám pozrela ešte do mobilu aby si sa uistila že vyzeráš v pohode.
"Ahoj Sam" usmiala si sa na neho po tom ako si mu otvorila dvere.
"Ahoj Y/N" usmial sa naspäť. Jeho úsmev. Mala si čo robiť aby sa ti nepodlomili kolená.
"No poď dnu" zasmiala si sa keď tam vonku stál. Nebol sám. Boli s ním aj dvaja kamaráti ktorých tiež poznáš tak si pozdravila aj ich.
"Čaute" pozdravil ich tvoj brat a žmurkol na teba.

Tvoj brat so Samom a s kamarátmi hrali v obývačke videohry zatiaľ čo ty si tajne sledovala Sama spoza počítača. Zrazu niečo povedal tvoj brat Samovi a on sa hneď na to na teba pozrel. Rýchlo si uhla pohľadom aby nezistil že ho sleduješ ale aj tak si "nenápadne" sledovala. Sam sa usmial a ďalej sa venoval hre. Pevne si dúfala že mu to ten hňup (nič v zlom;)) nepovedal aj keď si vedela že povedal.

Po štyroch hodinách, keď dohrali hry tak za tebou prišiel Sam. Zaskočilo ťa to pretože ešte nikdy za tebou nešiel len tak.

"Y/N? Môžem na chvíľku?" spýtal sa ťa Sam.
"S-samozrejme" zakoktala si. Bola si v šoku. Nič nepovedal len priložil jeho pery na tie tvoje. Maličkú chvíľku si bola v tranze ale potom si začala spolupracovať. Užívala si si to lebo na to si čakala 3 roky.
"Keby to viem skôr" povedal ti keď sa odtiahol. Ty si sa na neho len usmievala. "Môžeme si niekedy vyjsť, len tak my dvaja, na rande" usmial sa na teba a chytil ťa za ruku.
"Bude mi cťou" cítila si sa veľmi šťastná pretože Sama proste miluješ. Áno miluješ, tak to cítiš. Pobozkal ťa znova.
"Je mi to ľúto ale všetci už na mňa čakajú vonku. Máš zajtra čas?" spýtal sa ťa. Ty si len nemo prikývla. "Tak zajtra o 7 prídem pre teba. Pozývam ťa do kina" preplietol si s tebou prsty.
"Ako povieš" stiskla si mu ruku. Pobozkal ťa aj tretí krát a odišiel, vo dverách sa na teba ešte usmial. Zašla si za roh a tam si sa zviezla po stene dole. Úsmev od ucha k uchu a stále si si štípala do ruky aby si sa uistila že to nebol sen. 'Nie nebol' opakovala si si v hlave. Postavila si sa a hneď šla objať tvojho dokonalého bračeka ktorý to všetko zapôsobil.
"Ďakujem" objala si ho a on ťa objal naspäť.

-----------------------
Hello my friends ♥

Môj prvý imagine takže prosím len pekné názory :D V ďalších sa určite polepším sľubujem❤

PREČÍTAJTE SI INFORMÁCIE K TEJTO KNIŽKE. Môžete si písať o imagine stačí mi napísať správu :)

Mám vás rada♥
Budem rada za reads&vote ♥
Peace ✌

*POZASTAVENÉ*⭐Imagine Your Own World⭐ /SK/Kde žijí příběhy. Začni objevovat