Adsız Bölüm 2

7 1 0
                                    


kardeş diyorsun arkandan vuruyor sonra bir kız cıkıyor karşına seviyorsun ona tapıyorsun kardeş dedigin onunla ölüme gidecegin kişi seni arkandan bıcaklıyor hemde kımle bılıyormusun hayat sevdiğim hayatım dediğim kızla sonra düsünüysun bu hayat neden bu kadar acımasız göz yaşların süzülüp gidiyor ya düsünsenize hayatım dediyosun ama hayat alıyor elinden nefes almak zor gelıyor dönmüyor hayat hatalar yaptırıyor bakıyosun yanında kımseler kalmamış sence hayat bu kadar açımasız mı yoksa ınsanlar mı acımasız ama bana hayat şunu ögretti seversen kaybedersin hayat dedi ki sakın sevme sen seversen mutlu olursun ve ben bunu çekemem sevdiğini elinden alırım kalbim acırırı sürünürsün geceler gündüzler haram olur dedi hayat dediki kimseye kardeşim deme kardeş dersen sevdigin kız var hayatım dediğin kız iste kardeş dersen kardeşin gider hayatınıda alır hayatım dediğinide sonra yine yanarsın bi kere en büyük kural düsmeyeceksin eger düsersen bir daha kalkamazsın gelen vurur giden vurur dibe dibe çökersin biri gelir kaldırmaya çalısır tam kalkarsın ve bi bakmışın oda yok düsmektenten beter olmuşşun yaran olur ya sankı ona tuz basıyorlar hayat dediki ölmekten beter olursun sevme güvenme kardeş deme peki iyi güzel diyorsun hayat da ben neden yaşıyorum o zaman sevdiklerim yoksa dedim hayat bana sırtını döndü....


HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin