yeni komşu

33 2 0
                                    

Benim adım şebnem 16 yaşındayım annem babam ve abimle birlikte 4 kişilik bir aileyiz .
Günlerden pazartesi 1 hafta sonra okullar açılacak. Taşındığımı için yeni bir okula gideceğim yeni okul yeni arkadaşlar bu yüzden çok heycanlıyım . Sabah erkenden annemin sesi geldi hadi kızım kalk bak saat kaç olmuş kahvaltı hazır git ekmek al gel annemin bağırmasına dayanayıp kaltım ve bakkala gittim . Dışarı çıktığımda bir baktım bizim yan eve biri taşınıyo. Neyse ben vakit kaybetmeden bakkala gittim.
Birbaktım sadece iki ekmek kalmış tam onları almak için gidiyodum bi anda biri ekmekleri aldı brnde ğardon ama ben alacaktım onları dedim. Oda kapsaydın banane kapanındır dedi ve ekmeği alıp gitti sabah sabah çok sinirlenöiiyim neyse yeni ekmeklerin gelmesini beklemiştim . Yaklaşık 15 dk sonra ekmekler geldi eve gittiğimde annem nerde kaldın dedi b3nde olanları anlattım annemde güldüsabah sabah benim kızımı sinirlendiren kim bakıtım dedi. Bende anne ya dalga geçme hem senin yüzünden niye abim değilde ben gidiyom ki haksızlık o anca yaysın zaten dedim. Neyse abimde geldi yemrğe başladık yemeği yediktn sonra annemle sofrayı kaldırırken annem gördünmü yan tarafa birileri taşınıyomuş dedi . Bende gördüm kim taiınıyomuş . Annem adam iş için buraya taşınmış karısı ve oğluyla birlikte . Ben merak etmiştim acaba bizim yan tarafa taşınan çocuk kimdi ?
sofrayı kaldırdıktan sonra annem hadi gel hayırlı olsuna gidelim dedi . Bende tabi dururmuyum hemen giyindim çıktık. Gittiğimizde kapıyı sabah beni sinir eden çocuk açmıştı ben onu görünce şaştım demek yeni komşumuz bu pislik diye geçirdim içimden . Çocukta tabi beni görünce şaştı annem içeri davet etmiycen mi oğlum dedi. Çocuk buyrun gelin dedi ve biz içeri girdik . İçerisi çok dağınıktı ama olacakn okadar yeni taşınmışlardı derkrn içimden içeri bit kadın girdi hoşgeldiniz siz yan tarafta oturuyorsunuz dimi dedi . Neyse annrm kadınla muhabbeti baya ilerletti sonra kadın yani ayşe teyze kızınız kaç yaşında diye sordu annemde 16 dedi a baksana şu işe yaşıtlarmış dedi ve hadi tanışsanıza dedi. O adım arda dedi bende bende şebnem memnun oldum dedim. Sonra annem arkadaiına buralarda biraz gezdir öğret buralarıda bizde ayşe teyzenle buraları toplayak dedi . Ben suratına bakıp olurmu dedim oda taöam dedi ve çıktık. Yürürken bir sessizlik oluştu ve o özür dilerim dedi ben ne dedim sabahki olay için işte kabalık ettim pardon dedi bende bencede kabalık ettin dedim ve o anda suratıma bakıp gülmeye başladı bende ne gülüyon ya dedim . Oda senin yok ya ne kabalığı filan demeni beklerdim çok açık sözlüsün dedi . Böyle böyle muhabbet ilerledi ben neyse geç oldu artık gidekmi dedim oda tamam dedi ve eve gittik .
Eve gittiğimde yorulmuştum hemen yatağa yattım ve hemen bugün olanları düşündüm aslında arda iyi çocuktu filan diye düşünürken uyuyakaldım

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 10, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

3 Harfle: A-Ş-KHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin