Ayna

15 2 0
                                    

Evimize yeni taşınmıştık. Komşularımız çok sevecen ve sıcak kanlıydı. Onları seviyordum. Arabada bunları düşünürken cama yapışıktım. Uyurken birden elimde bir acı hissettim. Elime baktığımda AYNA yazıyordu. Çok korkmuştum fakat bunu aileme söylemedim.

***

Evet uyuyorum ama içeriden çığlık sesleri geliyor. Kapının gıcırdama sesini duydum ve yavaşça gözlerimi kısıp baktım. Hiçbirşey yoktu. Sadece penceremin önünde bana bakan bir kız vardı. Korkup hemen uyudum.

***

Sabah olduğunda pencereye bakmaya korkuyordum. Salak gibi bakmıştım ve kendimi görmüştüm. Hadi ama Elif bi kendinden korkamazsın dedim. Aşağı indim. Annem babam ve küçük kardeşim kahvaltı yapıyorlardı. Bende onların yanına oturdum yemeğimi yedim.

***

Annem dışarı çıkacağımızı söylemişti. Ben hemen yukarı çıktım üstümü giyindim. Aynaya baktığımda orda yoktu. Hemen aşağı indim ve anneme " anne odamdaki ayna nerde?" Diye sordum. Annem bana tip tip bakıp " Elif kızım sen iyi misin?" Dedi. Korkmaya başlamıştım. " anne sen mi aldın? Niye bana öyle bakıyorsun?" Diye sordum. Annem bana " Elif senin odanda hiç ayna olmadı ki?" Dediğinde bilincimi kaybettim. Yere düştüm. Bayılmıştım.

***

EN SON GÖRDÜĞÜM ŞEY BANA SIRITAN BİR KIZDI.

Bebişlerim yine bennn. Lütfen vote ve yorum bırakın. Umarım bu bölüm uzun olmuştur. Herkes uzun bölüm yaz diyodu özelden alın size uzun bölüm ;)
Sizce Nasıl bir hikayeye başlıyım??

I love youuu <3

İsimsiz HikayeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin