Evet öncelikle adım Defne. Ben bunları gerçek yaşadım ve şimdi sizinle paylaşmak istiyorum. Yine herzamanki gibi gece olmuştu ve göz kapaklarım ağırlaşmaya başlamıştı. Bende kendimi ranzalı yatağıma atmıştım. Evimiz küçüktü ve bunun için ablamla aynı odayı kullanıyorduk. Fakat Ablam üniversiteye gittiği için oda bana kalmıştı. Yarın üst katta yatıcaktım ve bu bana heyecan veriyordu. Sonunda güzel bir duş aldım ve yatağıma gömüldüm.
3:45
Gecenin bir saati gözlerimi açtım. Aslında karanlıktan korkmazdım ama nedense bu gece bana bir ürperme gelmişti. Yorganımı burnuma kadar çektim. Sonra bi anda pencereden bana bakan bir silüet gördüm. Çok korkuyordum çünkü insana benzemiyordu. Hemen gözlerimi sıkı sıkı kapattım.
4:21
Gece tekrar uyanmıştım. Hemde hiçbir neden olmadan!
Sonra ranzanın üst kısmında bir hareketlenme hissettim. E Ablam evde yoktu. Annem ve babam zaten kendi odalarında. Korkmaya başlamıştım. Aklıma penceredeki yaratık geldi. Göz ucuyla baktıktan sonra göz yaşlarıma engel olamadım. O yaratık şu anda ablamın yorganının içine girmiş bana sırıtıyordu...Arkadaşlar çok oy gelirse bu bölümün 2. sini yazmayı düşünüyorum. Lütfen oylarınızı eksik etmeyinnn. Sizi seviyorum pıtırcıklarım.:)