Bu hayatta her zaman insanın sadece bir kişiyi sevebileceği gerçeğine inandım ben.Belki de o yüzdendir tek bir kişide kalmış olmam. Hep onunda aynı benim gibi olduğuna inanmam.Bu hayatta birbirimize ait olduğumuzu hissetmem.Kolay değil çocukluk aşkı bu yıllarımı verişim. O beni terketse de benim onu hiç terketmeyişim. Taki bugüne kadar. 'Başkasını seviyorum' dedi. Küfür gibi geldi dedikleri bana. Yaşama tutunmamı sağlayan son şeyide aldı benden içimde son kalan ii gramlık sevgiyi de söktü aldı.Piçin biri gibi konuştu benimle. Anlıcan bildin orospu muamelesi yaptı. Başkasını sevebiliyor olması demek benim için, aslında beni hiç sevmediği anlamında demek ki bu en kötüsü. Ben kullanılıp atılan bir eşyaydım. Modam geçmişti. O an yandı her şey gözümde bir bir... Tüm evleri yaktım tek tek...Buluştuğumuz parktaki ağaçları yaktım... Beni öpmeye çalıştığı evimizin önündeki verandayı yaktım...İkimizin ağacını yaktım.Kendisi kurdurupta içimden sökerek almaya çalıştığı hayallerimi yaktım... Birlikte dolaştığımız şehrin sokaklarını, uyuduğumuz yatakları, yıllarca yazıp durduğumuz mektupları,tüm şarkıları yaktım... Her kelimesini her harfini... günlüğümü açtım bende ki son resmini yakacaktım yakamadım be orosbu çocuğu elim varmadı... Yüzüme gülüyordun çünkü hala o eski masum halimizle...Bunlar son yazdıklarım ötesi yok.Kağıdı kalemi de yakıyorum. Onlar bile alamıyorsa içimde ki ateşi hiç bir şey alamaz biliyorum . Bana söylediğin kelimeleri ne yazabilirim ne de izah edebilirim. Laf arasında tehdit edişin... Ne gerek vardı adam bu kadar alçalmaya.Niye masum seni yok ettin gözümde.Neden yaptın adam. O kadar mı nefret ediyordun benden.
Konuşmamızın üzerinden bilmem kaç saat geçti. Öyle bir boşluk yarattın ki içimde. bu bir yılın üzerine ilk ve son mesajlaşmamızdı. Ötesi olmıcak sonrası olmıcak. Diyecek söz bırakmadın adam... Tıkadın yine tüm sevinçlerimi umutlarımı içime. Siktir oldun gittinde. Beni öyle bir bok çukuruna attın ki... Neyse... Bu hayatta fazlasıyla pamuk ipliğinde yürümeye çalıştım. Yoruldum. Haddinden fazla hemde.Kendi kendine akan gözyaşlarımdan, onları bir türlü durduramıyor oluşumdan... Yoruldum anlasana. Yıllarca peşinden oradan oraya sürüklenmek ne demek sen bilemezsin. Çünkü sen hiç sevmedin beni...
İçim tamamen boş artık ve ben bunun ne demek olduğunu biliyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sikilmiş hayatımdan selamlar...
Short StorySevmeyi bilmeyen bir adama sevmeyi öğretmeye çalışmak kadar boş bir çabaydı bende ki . Kim ne kazandı bilinmez. Kazanandan çok kaybeden birinin öyküsü. Şimdilerde içimde yarım kalmışlıklar , sevapsız sorular , ne yapacağını bilmez haller... Sen adam...