Multimedya Ecrin
#Tanışma
Yanımda bir kıpırdanma hissedince hemen gözlerimi açtım. Etrafa baktığımda herkesin ayaklandığını gördüm bende toparlandım ve uçaktan indim.Yavaş yavaş ilerlerken etrafımada bakmayıda ihmal etmedim. Sağa sola bakarken görüş açıma ecrin girdi elimi kaldım"Ecrinn!!" diye bağırdım ecrin anında bana baktı ve koşarak yanıma geldi. Sarıldı uzun uzun. Kafasını kaldırdı bana baktı "Çok güzel kızmışsın hoş geldin" dedi "teşekkür ederim sende çok güzel bir kızsın hoşbuldum"dedim nazik bir sesle. Koluma girdi taksiye binip hava alanından ayrıldık.
Taksiye bindiğimizde ecrin evin adresi verdi. "Çok heycanlıyım, yeni bir hayatım, yeni okulum insanlar off çok mutluyum acaba nasıl olcak" dedim. " bende inan bende senin kadar heycanlıyım inşallah hepsinin üstünden gelicez hep beraber" dedi bende evet anlamında kafamı salladım önüme döndüm. Yarım saat sonra eve geldik.
Taksiye gereken parayı verip eve girdik. Ecrin hemen önümde durdu"yağmur sana bir şey söylemem gerek" dedi. "evet seni dinliyorum"dedim. "Yağmur sana nasıl söylüyücem bilmiyorum" dedi. "Çekinmene gerek yok dinliyorum"dedim. "Yağmur benim ailem şuan yurt dışında tatilde ve 1 hafta sonra gelecekler gelene kadar burada kalabilirsin yanlış anlama ama ailem yani biraz şeyler işte hani evimiz küçük ya ondan."dedi. Biraz şok olmuştum tamam tamam fazlasıyla şok oldum nası ya şimdi bir hafta evim var sonra yokmu " Tamam sorun değil zaten bende rahat edemem bir haftaya kadar okul kayıt işlemlerini ve evi hallederim. Yine teşekürler ." dedim
Ecrinin odasına doğru ilerledim çok yorulmuştum hemen eşyalarımın bir kısmını düzeltim zaten pek fazla eşyam yada kıyafetim yokdu. Üzerime rahat kıyafetler alarak banyoya ilerledim. Yarım saat sonra duştan çıktım hemen üzerimi giydim. Salona geçtim mutfaktan sesler geldiğini duydum mutfağa girdiğimde ecrini yemek yaparken gördüm . yanına doğru ilerledim."yardım istermisin tatlım"dedim" yok canım ya hallederim ben".dedi " olmaz öyle şey bende yapıcam"dedim. Ve dolaptan salata yapmak için gereken malzemeleri aldım ve işe koyuldum. Salatayı yaptıktan sonra masayı hazırladım ecrijde yemekleri koydi ve güzelce yemek yedik. Sofrayı toparladıktan sonra "ecrin ben yatıcam çok yorgunum"dedim."tabi canım sen uyu bende yarım saata kadar uyurum"dedi. Odayı geçip yatağa uzandım. Yarını düşünüyorum. Acaba yarın beni neler bekliyo....