All about the tweet !

18 2 0
                                    

DAY1

TWEET: hi jimmy, im not a fan of yours or any of your group. I just want you to know that everytime I saw you dance it touches my heart and I know that you gave all to make your fans happy. You did great I'm so happy for you.

DAY2

TWEET: hello there my dearest Jimmy, I just watched your show. I started to like your group. Maraming may sakit pala ang napapasaya nyo. But you're so different, I really like you

DAY3

TWEET: Jimmy its me again, I appreciate all of your efforts to make somebody happy. All of those crazy girls whose begging for your hug ? you don't just give them hugs, but you offer them light.

DAY4

TWEET: Hi Jimmy today you had a solo prod, I don't know that you have a great voice. I hope I can come to the studio so I can watch you live coz I started to love you everyday.

DAY5

TWEET: I'm so excited to watch you!

TWEET: I hope to see you sooner.

TWEET: dear Jimmy, I sincerely believe in your talent. Please continue to make people happy and may the God blessed you.

RETWEET:
Hana Chibi @hanachibi
I hope to see you sooner.

Days past by, pero after Jimmy retweet Hana's post she never tweet again.
3 days - 5 - 7days, she never tweeted. Jimmy wait for her tweet, he felt like something is missing when he doesn't read any tweet from Hana. It's like some pieces of his soul was lost. Weird feeling.

"Bro may kanina ka pa walang kibo? What's wrong ? Ano ba gumugulo sayo ? Ni hindi ka humataw sa prod mo 1st time to" puna ni Tom

"I don't know? May weird feeling na hindi ko talaga kayang iexplain. Grabe parang may kulang ? Parang hindi nakakaexcite mag sayaw o kumanta o kahit lumabas sa TV"

"ay alam ko na, hindi na nagtitweet yung hanachibi sayo. Hindi na ba naulit? Baka naman walang load o walang net o baka hindi ka na pinapanuod"

"hindi ! hindi naman siguro yun baka wala lang talaga ko sa mood or baka masama lang pakiramdam ko pero hindi ko binibigyan ng pansin kaya ganito"

"hala denial king, malay mo yung mga tweet nyang tagos sa puso ang hinahanap mo pang energizer. Wala namang mali dun" pang aasar ni Tom

"lubayan mo nalang ako, punta lang ako ng clinic"

After clinic - nothing's wrong he's just tired. He needed some rest, at naisip nya na walang kinalaman ang hindi pag tweet ni Hana sa nararamdaman nya.

"hey Jimmy boy," si Zac yung eldest member ng group nila
Lumingon si Jimmy at ngumiti.

"pinag uusapan ka na ng ibang mong kasama pati apektado din sila sa pinagdadaanan mo. Kung ano man yan hindi maganda, pano nalang yung fans na umaasa sa hataw mo ? Pano yung mga kasama mong umiidulo sayo?"

"Zac pagod lang daw ako sabi ng doktor, stressed! siguro kasi gumaganda na career natin masyado ng madaming project. Nag aadjust palang yung katawan ko" matamlay na sabi ni Jimmy

The Hipster's Kawaii LoveTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon