I kväll skulle bli en mysig kväll min bästa kompis Lina ska komma till mig och ska kolla på en massa serier och snacka en massa skit. Just nu är klockan tio över sju och Lina kommer när som helst. Jag skyndade mig med att dra på mig min mys dräkt som bestod av ljusrosa byxor och en liknade kofta, satte upp mitt i en boll ganska så slarvigt. Det var ju bara min bästa kompis som skulle komma. Jag sprang ner för trappan och tog fram chips med dippa och en skål med godis. Vi har huset för oss själva då mina föräldrar är borta över helgen.
Från Lina Bästiii
Skickat 19:20
öppna dörren tönt!Till Lina Bästiii
skickat 19:21
nej?Jag öppnade dörron och skrattade till när jag såg att hon var genom blöt. Det spö regnade utomhus och Lina var en isbit.
Ta du en dusch om du vill de hjärtat så kan du låna kläder av mig, sa jag till Lina och kastade en handduk på henne.
Hehe, tack Tindra, svarade Lina.Medans Lina tog en dusch letade jag upp några serier som vi kunde kolla på och hittade två stycken One Tree Hill och pretty little liars.
*några timmar senare*
Lina ligger i soffan och sover fast klockan bara är vid tolv på natten, och hon som sa att vi skulle vara uppe länge. Jag skrattar tyst för mig själv när jag får ett konstigt sms
Från Okänt nummer
skickat 00:14
Jag är kåt!!Till okänt nummer
skickat 00:16
vem är du ens?Från en kåt sak?
skickat 00:22
Oscar, jag är kåt!!Till Oscar kåt?
skickat 00:33
och vad ska jag göra åt de?Från Oscar kåt?
skickat 00:56
ligg med mig.//
Kort kapitel men hoppas ni kommer tycka om den!! / Bella :)