Jag små skattade mest åt Oscars sms, vem är han? Hur fick han ens mitt nummer tänkte jag? Lina ligger och snackar på soffan och jag sitter bara kollar på serier. Kul men tråkigt utan Lina.Från Oscar kåt?
Skickat 01:11
Hello???Till Oscar kåt?
Skickat 01:13
It's meFrån Oscar kåt?
Skickat 01:22
Kom vi knullar!!!Till Oscar kåt?
Skickat 01:33
Det du ens vem jag är?
Kom till mig dåFrån Oscar kåt?
Skickat 01:45
Ja, Tindra en vän till Anton right?Vilken jobbig kille denna Oscar är!! Är han full? Eller vad fan är de med honom?? Jaja det får jag snart reda på.
Till Oscar kåt?
Skickat 02:00
Kom då.Efter drygt 15 minuter knackade de på dörren och jag öppnade. Jo min sann där stod Oscar Enestad. Riktigt snygg och så jävla fin. Men vad gjorde han här? Tänkte jag
- Jag har en kompis här så du vet, men vad gör du här?
Oscar svarade inte mig utan bärde upp mig till ett sovrum och började kyssa min hals. Små stön lämnade mina läppar. Oscar drar sin tröja och fortsätter kyssa mig medans han knäpper upp min kofta. Oscar kysser mig på halsen igen och ner till mina bröst där han stannar för att knäppa upp min bh. Snart är alla kläder av och jag ber Oscar ta på en kondom innan han gjorde de han skulle göra.
Ytligare små tysta stön lämnar min läppar när Oscar juckar i mig. Han kysser mig för att minska på mina stön och masserar mina bröst.Efter ett långt tag slutar vi och jag somnar efter en kort stund.
~ Oscars perspektiv~
Jag vet inte ens vad jag håller på med? Mina kläder ligger hur som helst här?bäst att jag klär på mig och sticker hem..
Jag kom hem och la mig i min egna säng och somnade väldigt snabbt, men lika snabbt vaknade jag av värsta migränen. Sakta drog jag bort täcket ifrån min kropp och reser mig upp för att hämta tabletter emot smärtan jag hade. Att vakna med huvudvärk är inte de roligaste precis..
Jag gör ett nytt försökt med sova, jag känner hur tröttare jag blir och snart blir allt svarat..Från Tindra
Skickat 10:09
Du kom ju aldrig igår?/
Sprid gärna min nya story på era sociala medier!! Hoppas nu gillade kapitel 2!!
// Bella