ABİMİN SEVGİLİSİ

56 0 0
                                    

Sabah kalktım saate baktım. Eyvah saat 7.30 olmus okula geç kaldim hemen üstümü giyinip assagi indigimde abim televizyon izliyordu ve bana seslendi:

ABİM:Sen neden okul kıyafetlerini giydin.

BEN:Abi okula gitmiyecegiz mi?

ABİM:Bugün cumartesi okul yokki hahahahha..

BEN:Aaa aaa evet bugün hafta sonu demi.

ABİM:Akşama defne gelicek.

BEN:Gene mi abi??

ABİM:Tabikide gene burası onunda evi sayılır.

BEN:He he..

Of ha akşama okulda en gıcık kaotigim kız Defne gelicek yanı abimin sevgilisi ne yazıkki, bide burası onunda evi sayılırmış tabi canım kesin oyledir.Neyse bende azıcık ders calisiyim.

Odama geldiğimde pazartesi günü matematik sinavim olduğu için çalışmam lazım aslında abiminde İngilizce var ama hiç çalışmıyor. Tam ders çalışmaya başladığımda telefonum caldi arayan Burak'ti çok sevinmistim ve hemen açtım.Bana eğer akşama musaitsen beraber dışarı cikalimmi dedi bende heyecanla ve sevinçle tabikide bekledim çünkü annemden izin almam gerekiyordu annemden izin almıştım ve izin vermişti kabul ettim oh be abimin saçma sevgilisinden akşama kurtulacağım oleyy...Akşam olmuştu Defne gelmişti bile of Burak nerede kaldin ya..Asssagiya indigimde abimle Defne televizyon izliyolardi.Yanlarına gelmistim.Koltuğa oturdum iyyy sarı çiyan yaa abim bu kızın nefesini begeniyo neyse kapi çaldı ay kesin Burak geldi.kapıyı açmaya gittiğimde evet Burak gelmis. Abim seslendim.

BEN:Abiii..

ABİM:Hee.

BEN:Ben gidiyorum.

ABİM:Tamam bay bay.

Arabaya bindigimizde sordum.

BEN:Burak nereye gidiyoruz.

BURAK:Seni yemeğe cikaricam.

Cok sevinmistim e birazda karnim acikmadi değil yanı..

HAYAT FELSEFEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin