Prolog

61 3 0
                                    

Świat poza Murami i Kopułą jest okropny. Nie ma tam życia...

Tę regułę wbija się dzieciom z Olafium do głów od wieków. Ponad tysiąc lat temu ludzkość straciła nad sobą panowanie. Bomby atomowe trzeciej wojny światowej nie pozostawiły po sobie nic. Prawie nic. Garstce ludzi, która pozostała, na przestrzeni lat udało się odbudować w pewnym stopniu to, co niegdyś posiadali. Nie było wcale łatwo. Jednak po niemal tysiącletnich trudach udało się, i oto pośrodku kontynentu, gdzie Ziemia ucierpiała najmniej, wybudowano wielką metropolię, do złudzenia przypominającą dawne miasta, może nawet doskonalszą. Dla bezpieczeństwa mieszkańców otoczono ją wysokim na kilkanaście metrów grubym murem z kamienia, okolonego drutem kolczastym. A wszystko to zwieńczone niewidzialnym kloszem nad głowami tysięcy ludzi. Tylko tam jest tlen, którym da się oddychać.

W Olafium wszystko jest uporządkowane, każda osoba jest odpowiednio przydzielana do danego zawodu. Nic nie jest pozostawiane przypadkowi...

Ale wkrótce kruchy spokój mieszkańców zostanie zmącony przez dwudziestolatka, który dla odkrycia tajemnicy kryjącej się poza Kopułą jest w stanie zrobić wszystko. Nieszkodliwy jak do tej pory Ryder z dnia na dzień staje się coraz większym zagrożeniem dla niczego nieświadomych władz Olafium.





Star-CrossedOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz