Hei,eu sunt Lucy,am parul lung,bllond iar varfurile mele putin ondulate,ochii mei sunt caprui care stralucesc.
Sunt o fata simpla care s.a mutat de acasa. Nu am un trecut prea fabulos...parintii mei au fost murit si prietenii,unii accident cu masina iar altii au plecat lasandu.ma singura asa ca am decis sa ma mut departe de acel loc unde am crescut.
Eu...sunt cam dezordonata,imi place sa citesc,sa ma uit la filme sa mananc,imi place ca viata mea sa fie vesela,dar asta e cam greu.
Am 16 ani si 1,62 inaltime.
Stiuuuu,pitica,dar nu ma prea deranjeaza.
Deci,sa revenim.
M.am mutat in Tokyo,un loc linistit si frumos unde imi pot incepe iar viata.
Acum eram in taxi asteptand sa ajing la noua mea locuuinta.
M.am mutat la un bloc imens cu patru etaje.
Dupa ceva timp am ajuns.
Mi.am luat bagajele si am urcat imediat la etajul doi cautand apartamentul 25.
L.am gasit! Usa se deschidea cu o cartele speciala pt apartament,cand am intrt am aruncat bagajele pe hol pentru a inspecta apartamentul.
Cand intrii pe usa in calea te se iveste un mic cuier in stanga apoi pe partea dreapta se afla baia care era ingrijita si destul de mare pt mine. Cand treci si de baie,dupa un colt se afla un bar cu o intrare fara usa,dupa ce treci de prag pot observa o bucatarie cu un geam destul de maricel cu o masa in misloc care avea 6 scaune. Mobila din bucatarie avea o culoare de un bej mai inchis facuta dintr.un lemn masiv cu niste tente de maro.
Dupa ce treci si de acel bar observi o camera imensa cu o canapea pe peretele din dreapta si doia fotolii langa. In face ei,pe peretele din stanga era o masa pe care statea o plasma imensa.
Lafel ca in bucatarie,mobila era superba,in livimg se mai afla si o biblioteca si in fata unui fotoliu o masuta de ceai care aceasta era maro.
In capatul camerei se vedea o usa alba care ducea stre dormitor.
Cand ai deschis usa ai observat o camera de marime potrivita si in pat de doua persoane facut din piele alba si cu lenjerie de il roz pal si vreo patru perne in el,pe peretele paralel cu usa se observa un balcon cu o draperie transparenta,pe langa pat erau doua masute unde erau asezate doua lampi,pe peretele cu usa era un birou cu un dulap si un sertar de culoare bej si in sfarsit in fata patului era o masa imensa inde era un televizor cu 3 sertare mari si dou mai mici in care puteai sa iti pui machiajele si dulapul ce se afla langa pat.-Woww, apartamentul asta e imenssss !!! Spui eu doar pentru mine incepand sa aranjez tot ce se afla in bagajele mele,dupa ce am terminat am facut ceba de mancare...acea mancare fiind pui cu orez.
Dinspre usa de la intrare se auzi un ciocanit asa ca ma ridic ducanduma sa vad cine e.-Da ? Spun eu curioasa.
-Buna,am vazut ca te.ai mutat aici asa ca am facut niste prajituri de bun venit,eu sunt Hanji,tu ? Spune fata cu par saten prins in coada si cu ochielarii la ochii.
-Bina si multumesc-iau prajiturile-ei sunt Lucy.
-Uaaaa! Ce nume frumos. Spune ea rosiind.
-Msrsi. Vrei sa vi sa mananci cu mine ?! De ce I.am zis asta ?!?!?!?!!?!
- Daa !! Mor de foame.
-Spune ea intrand.
-Bine?vino in bucatarie,am facut pui cu orez.
-Oooo...sun binee !!
Dupa ce am mancat si am mai vorbit o liniste apasatoare s.a lasat intre noi,dar Hanji spart linistea.-Ooo nuuu !!
Am uitat complet,trebuie sa merg la un prieten pt ca ne intalnim toti la el.-Pai,dute daca vrei.
-Asa fac,vrei sa vii si tu?sta chiar langa tine .
-Pai...nu stiu.
-Haideeee ! O sa iti faci prieteni si nu o sa se supere chiar daca e el mai tavnos.
Deci vi cu mine,o sa te distrezi si nu te speria de el...chiar daca are o fata care exprima doar sentimentul de plictiseala si ochii lui sunt mereu plini de ura si e mereu serios nu trebuie sa iti fie frica.
Mai e si obsedat de curatenie si nici nu e foarte inalt,are 1,65. Spune ea fara nici o treaba luanduma de mana.
CITEȘTI
Nu Am Sa Te Parasesc
RandomBunaaaa !!! Am decis sa mai scriu o carte dar de data asta despre Shingeki no Kyojin pt ca imi place asa de mult acest anime si am o idee pt o noua poveste. Deci...personajul principal o sa fie o fata pe nume Lucy (imi place numele),care vrea sa isi...