Era draguta.
Se uita cu spaima la ecran...eu stateam linistita cand fintr.o data o aud cum tipa si cade peste mine.
In cateva secunde ea era peste mine cu capul in scobitura gatului meu si eu cu mainile pe spatele ei.
Mirosea a vanilie,era asa inocenta. Se ridica incet uitanduse la mine. Acum Erwin si Hanji erau in picioare si ce uitau la noi,Hanji radea ca o proasta iar Erwin se abtinea sa nu rada.* Lucy *
Am cazut peste Levi,acum incercam sa ma ridic,ma uitam la fata lui,dintr.o data si.a arcuit spatele si si.a inchis ochii s otand un mic geamat. De ce are fata aia ? Hanji radea ca o dispefata iar Erwin vroia sa zica ceva dar era prea surprins.
- L-lucy...stai cu f-fundul pe... ! Spine Levi cu mici intreruperi.
-Stai,ce !! Spun eu uitanduma in acel loc,dupa ce am observat m.am ridicat ca arsa cerandumi scuze.
-Nu...nu e nimic,lasa. Si voi doi de ce va uitati asa ?! Nu aveti televizor ?
-Ba da dar ne.am plictisit.
-Ok,atunci facem curatenie,uite ce mizerie ati facut. (Levi)
Eu inca eram rosie si incercam sa ascund asta uitandu.ma in jos in timp ce dadeam cu matura.
Ma mai uitam din cand in cand la el si el se uita la mine.
Era asa dragut,chiar daca e dur si arata de parca vrea sa te omoare...mie imi placea.-Lucy, hei !! Striga Hanji.
-Amm...da,ce e ?
-Nu te mai uita in gol si strange,se uita Levi urat la tine ca stateai pe loc.
-Lucy,vino in bucatarie. Tipa Levi la mine din bucatarie.
-Da?
-Vino aici. Spune acesta deschizand dratele. Eu m.am apropiat de el cu pasi marunti si dintr.o miscare de a lui eram in bratele sale el stand cu capul pe umarul meu.
Isi ridica capul si ma priveste luandumi barbia in cele doua degete ale sale fortandu.ma sa ma uit la el.
Eram rosie ca un rac,simteam asta. El incepe sa imi contureze buza de jos cu degetul sau mare si uitanduse atent la ea.
A inceput sa se apropie din ce in ce mai mult pana cand buzele sale se apasa brutal peste ale mele,muscandumi buza interioara pentru a ii da voie sa intre il locul meu umed.
Eu,speriata la inceput I.am dat voie sa intre raspunzandui la sarut.
Era un sarut apasat si limbile noastre se bateau pt. a pune stapanire si a castiga. Evident ca el a castigat.Dupa cateva minute am despartit sarutul deoarece aveam nevoie de aier.-Levi...eu.
-Taci,nu e nevoie sa zici nimic. Nu trebuia sa fac asta.
-Nu m.a deranjat,adic- nu apic sa termin ca Erwin si Hanji au tipat ca au facut curat.
Dupa toate astea m.am dus la mime acasa aruncand.ma in pat si meditand la ceea ce s.a imtamplat.
LEVI MA SATUTATTTT !!
IIIIIIEEEEEEIIIII !!! Tip ca o disperata in perna si incep sa rad ca un copil cnd primeste ce doreste.
Dupa cateva minute de meditat am luat o perechie de pantaloni scurti negri si unaieu in bungi maro si albe ca sa pot sa ma bus la baie.
Am intrat in dus,apa era atatt de fierbinte. O lasam sa imo patrunda corpul pt a putea sa ma relaxez.
Am iesit si m.am imbracat indreptandu.ma spre pat pt a putea sa ma culc,asta si facand.
Am adormit imediat.* Levi *
Eram la mine in camera imbracat in boxeri mei negri si o bluza alba larga. Stateam pe spate intins in tot patul gandindu.ma la ce am facut. De ce am facut asta? De ce ce ea ?De ce am sarutat.o ?
Nu pot spune ca nu mi.a placut,mi.a placut foarte mult.
Buzele ei catifelate si moi se combina perfect cu ale mele.
Am fost pentru prima data dupa cativa ani fericit si persoana care m.a facut fericit este ea, Lucy.
Trebuie sa vorbesc cu ea,dar nu stiu cum.
CITEȘTI
Nu Am Sa Te Parasesc
Ngẫu nhiênBunaaaa !!! Am decis sa mai scriu o carte dar de data asta despre Shingeki no Kyojin pt ca imi place asa de mult acest anime si am o idee pt o noua poveste. Deci...personajul principal o sa fie o fata pe nume Lucy (imi place numele),care vrea sa isi...