10

248 20 0
                                    

μεσα στο αγχος και τις σκεψεις μου ξεχασα την Ashley! Πω ρε ποιος την ακουει.. Δεν εχω την παραμικρη ιδεα που ειναι, για να ειμαι ειλικρινης αυτο ειναι το τελευταιο πραγμα που περναει απο το μυαλο μου. Ακου να με αφησει μονη μου!
Το χειροτερο μολις μου ζητησε να ο Harry να ειμαστε μαζι και γω του ειπα να μου δωσει λιγο χρονο. Φυσικα και μου αρεσει απο την πρωτη στιγμη που τα πρασινα λαμπερα ματια του συναντησαν τα δικα μου! Απο αυτο το χαμογελο! Απο αυτονν!
........
Ειναι κυριακη και ολοι λοιπουν ..η Ashley ειναι αφαντη απο χθες. Και γω ουτε καν που εχω αποφασισει τη θα κανω με τον Harry..(👑)
Μετα απο ωρες σκεψης και βαρεμαρας σηκωθηκα απο το κρεβατι ,οχι επειδη επρεπε απλα επειδη με επιασε λιγουρα! Κατεληξα να κανω βαφλες με ζεστη σοκολατα! Και οσο σκεφτομαι πως σε 2 μερες!θα πρεπει να πω μια απαντηση στον Harry.
Πολλη σκεψη για τον Harry! Παρα πολλη..και στην τελικη ενα αγορι ειναι. Μπα δεν ειναι ενα αγορι ειναι τοσο ξεχωριστος. Τοσο τελειος! Αποφασισα πως αυτο το συναισθημα με τον Harry δεν ειναι ενθουσιασμος. Γι αυτο ειμαι σιγουρη!
Ακουσα την πορτα να κτυπαει αλλα δεν ειχα ιδεα ποιος ειναι..ολοι θα ερθουν αβρυο! Πηγα αργα αργα να ανοιξω την πορτα και μαζι μου πηρα ενα τηγανι. Δεν ξερεις ποτε τι θα γινει,
"Ποιος ειναι;" φωναξα αλλα τιποτα,ουτε απαντηση ουτε φωνη! Ανοιξα την πορτα και κτυπησα τον ανδρα που ειδα μπροστα μου. Που ηταν ο Harry! Δεν το πιστευω αυτος τι κανει εδω; Ωχχ...

My other half[#Wattys2016]Where stories live. Discover now