20

127 12 0
                                    

Η επομενη βραδια εφθασε και ετοιμαζονασταν εγω και η Ashley για να παμε στο παρτυ οπου θα ακυρωναν επιτελους αυτο το γελιο στοιχημα.
"Τι λες για short με ασπρη top?" λεω στην Ashley δειχνοντας της τα ρουχα που βρισκονταν στο κρεβατι.
"Τα λατρεβωωω" αρχισε να φωναζει ενθουσιασμενη. Βρηκα με τα ρουχα μας και ειμασταν επιτελους ετοιμες μετα απο τοσες ωρες. Η Ashley φορεςε ενα ψηλομεσο short με μαυρο top με ντεκολτε V. Περιμεναμε τα αγορια να ερθουν να μας παρουν και συζητουσανε χαλαρα στο σαλονι.
"Και αν δεν ακυροσουν σημερα το στοιχημα;" ειπα η Ashley αγχομενη
"Εε λογικα απλα θα ξεκοψουμε απο αυτους"
"Μα δεν μπορω"
"Μπορει και να μην χρειαστει"
"Θα δειξει" με τρομοκρατησαν τα λογια της αν και δεν πιστευα πως κατι δεν θα πηγαινε καλα. Ακουσαμε την πορτα να κτυπαει και σηκοστηκα αποτομα ανοιγωντας την και αντικριζωντας αυτα τα πρασινα ματια που ερωτευτηκα. Αμεσως με πλησιαζει και με παιρνει σε μια σφικτη αγκαλια. Αγγιζει το προσωπο μου με το χερι του και με φιλαει τοσο γλυκα! Πλησιαζει προς το αυτη μου και μου ψυθιριζει.
"Εισαι κουκλα μωρο μου" η καυτερη ανασα του με τρελενει και του χαμογελω αν και ειμαι σιγουρη πως καταλαβε οτι εγινε κατακκονινη. Προχωρησαμε στο αυτοκινητο και καθησαμε πισω με την Ashley αφηνοντας μπροστα τα αγορια.  Φτασαμε αναλογως γρηγορα και απ' την στιγμη που πατησα το ποδι μου σε εκεινο το σπιτι ενοιωθα ενα βαρος στο στοναχι. Δεν ξερω αν θα γινει κατι κακο η απλα τρομαξα τοσο πολυ απο τα λογια της Ashley. Το σπιτι ηταν γεματο με συμμαθητες απ' το πανεπιστημιο. Γυρναγες δεξια εβλεπες ζευγαρι να φιλιεται, γυρναγες αριστερα το ιδιο! Προχωρησαμε προς την κουζινα για να παρουμε τιποτα να πιουμε. Ο Harry ακομη με κρατουσε απο την μεση. Επελεξα να παρω μια smirnoff και προχωρησαμε χωρις σταματημο για την πιστα με τα στοιχηματα.
"Μην μου μεθυσεις" ειπε βγαζωντας ενα γελακι ο Harry. Προφανως απευθυνοταν στην smirnoff την οποια δεν την πολλη αγγιξα.
"Εισαι βλακας" εσπρωξα τον ομο του και συνεχισα μπροστα αφηνωντας τον Harry πισω. Αλλα δυστυχως η ευτυχως με σταματησε με το χερι του.
"Δεν πας πουθενα μονη σου, το καταλαβες;" Το βλεμμα του Harry σοβαρεψε και για να λεω και την αληθεια φοβηθηκα ελαχιστα.
Φτασαμαμε εκει που γινονταν τα αηδιαστικα στοιχηματα. Και καθησαμε στον κυκλο που ηταν ηδη σχηματισμενος.
"Ποπο πως και απ' τα μερη μας αγορια;"
"Ηρθαμε να λυξουμε ενα θεμα" ειπε ο Niall ενοχλημενος.
"Μιλας για το στοιχημα που θα παιρνατε την παρθενια τον κοριτσιων;" Αρχισε να γελα δυνατα και να που μου την σπαει τοσο πολλη. Σηκωθηκα απο το γελοιο παιχνιδι, δεν θα καθομαι εκει να προσβαλομαι και πηγα να παρω μια δευτερη smirnoff. Δεν νομιζει βα τελειωσει καλα η νυκτα!

Hellooo!!!!💗💗 comment and vote pls💋 για νεξτ..

My other half[#Wattys2016]Where stories live. Discover now