Supr den!

103 4 2
                                    

Jessie se otočila na Trish a řekla si ve své mysli: Tak Trish, budeš muset jít ze své pozice.
,,Ahoj, Jmenuju se Trish." Řekla Trish, která stála přímo za Jessie. Jessie se vylekaně otočila a pozdravila jí taky. Jessie se odešla seznámit s Frančeskou. ,,Ahoj mé jméno je Jessie." Pozdravil a jí. Fran se na ni otočila a pozdravila, ale byla trochu zkleslá. Frančesky si všimla Violetta a tak za ní běžela. ,,Frančesko, pořád tě trápí Diego? Už si z něho nic nedělej! Je to hlupák. Nechali jak mohl dát přednost jiné."Uklidňovala jí Violetta. Frančeska se na ni usmála a obejmula ji. ,,Hm... holky? Hihi." Řekla Jessie s úsměvem. ,,Jessie copak nevidiš, že Fran je teď v krizi?" Zeptala se jí se zamračeným obličejem Violetta. Jessie na ně ukázala hnusný obličej. Zatím co Vio utěšovala Fran, objevil se ve dveřích Diego se svou dívkou. Leon přišel k Diegovi a vynadal mu: ,,Jak si to Francesce mohl udělat! Nemáš srdce! Vidíš jak se teď trápí? Vidíš?! Nebyl si takový a já vím, že tam ještě ten starej Diego je!" Diego jen mávnul rukou a odešel za holkama.
Francesca přišla k Leonovi a poděkovala mu. Leon se nyní usmál a vzal Violettu do náruče. ,,Si připravena na tvůj nejlepší den?" Zeptal se Violetty Leon. Violetta mu jen kývla, že ano a políbila ho. Jessie zatím šla k Alpy a zeptala sejí jestli jí představí Austina. Aly jí vzala za ruku a protáhla se s ní mezi lidmi. ,,Á Austine tady si! Chci ti někoho představit." Ally před sebe postavila Jessie, která se na Austina koukala jako mimoň. ,,Ahoj já jsem Austin. Jessie to nevydržela na celý sál Zakřičela: aaaaaaaaaaaa hurá já ho vidím! Já-ho-vidím! Konečně! Všichni se na ni koupali jak trsá před Austinem. Teddy si pomyslela co je to za blázna. Jessie si to uvědomila až skoro po minutě a omluvila se všem.Už bylapůlnoc a skoro všichni odešli spát, aby nabrali síly ,na další den.

Za pravopis se omlouvám!!

DisneyKde žijí příběhy. Začni objevovat