Začátek

170 8 5
                                    

,,Jessie, Jessie, Jessie!?" Volala na Jessie Zuri. Jessie vylezla z koupelny a zeptala se Zuri, co se tak strašného děje, že jí vyhodila z koupelny. ,,Děje se to, že bude sraz! Bude tam Teddy, Cody, Zack, Voiletta a mnoho dalších." Jessie se rozzářily oči. ,,opravdu? To byl vždy můj sen setkat se s Vio! Je úžasná a možná by mně vynesla na vrchol slávy!" Zuri se na ni jen nevěřícně koukala a odešla do svého pokoje. Jessie se otočila, aby si šla sbalit. Za ní, ale stála Emma a zuřivě na ni promluvila: ,,Co se koná a jakto, že o tom nevím!?"
Jessie nevěděla jak jí říct, že s ní ject nesmí a tak řekla: ,,Opravdu to chceš vědět?" Emma kývla, že ano. Jessie se zasmála řekla jestli jí něco fakt dobrého upeče, že by přimhouřila očko. Emma se do toho hned dala. Jessie jí vzít, ale stejně nemohla, protože přijedou Emmini rodiče a ti si jí chtějí užít. Emma zatím pekla borůvkojahodomeruňkovojablkový koláč, který jí moc nešel. Jessie si šla konečně sbalit věci na sraz, ale na schodech jí zastavil Luke a zeptal se: ,, Tak slyšel jsem něco o nějakém srazu. Mohu ject taky??" Jessie to už nevydržela a Zakřičela na ně: ,,Vy se mnou ject nemůžete přijede vašematka." ,,Jessie, ale my jsme tohle nevěděli. Omlouvám se ti." A takhle se omluvila celá parta dětí.

⭐⭐⭐
Když Jessie přijela na místo(Las Vegas), začala se se všemi seznamovat: ahoj já jsem Jessie, kdo si ty? Všichni se jí na srazu představili, ale ještě někdo ne. S rodinou Duncanovou(vyslovuj Dankenovou). Po chvíli, ale přijeli v úžasné limuzíně. Teddy vylezla ve fialových šatech, které se třpytily. Potom vylezl Gabe v kostkovaný košili a v děravých džínách.
Amy vyběhla z auta a začala mu nadávat proč si nevzal slušné oblečení. Všichni se na ně koukali jako kdyby hráli v divadle. Po chvíli začali tleskat. Amy Geba odrstrčila k divákům a užívala si červený koberec. Potom vylezl Bob s Tobbym a s Charlie v náručích. Měl sice slušné oblečení, ale byl úplně mokrý od potu. Proběhl červený koberec tryskem. A úplně naposledy vylezl Pj. Ten už byl v pohodě.
Ahoj! Ahoj! Ahoooooj! Ozývalo se ze všech stran. Jessie uviděla Violettu a Leona a běžela k nim. Viletta a Leon jí pozdravili, ale Jessie byly pozdravy úplně fuk, chtěla vědět zda se Violetinou pomocí může stát slavnou. Violetta se začala nashlas smát: ,,Ha,ha,ha,ha, ty že bys, hahaha, ty žebys mohla být slavnou? Tak to běž radši spát, protože tohle se ti může ledatak zdát!"
Jessie pomalu odešla. Ahoj, Jmenuju se Ally. Jessie se otočila a za ní stála Ally. Jessie se taky představily a už věděla co má udělat, aby se stala, alespoň trochu slavnou. Musí se stát jejich manažerkou.

DisneyKde žijí příběhy. Začni objevovat