Heeeey
Megint itt vagyok. Mondjuk igazából ezt nem tudom kinek mondtam, mert összesen még csak 2 megtekintés van rajta. És még az is én voltam. :D De attól független jó érzés kiírni magamból a dolgokat. Lévén, hogy egy barátom sincsen... Hüpp hüpp... Na jó nem ám, csak vicceltem :D. Igazából sok barátom van. Meg utálóm is. Na jó az talán nen olyan sok, több a semleges. Igen, azok a semlegesek akik nem csak neked, de mindenkinek beszólogatnak stb. És ebből nekem rohadtul elegem van!!! Bántottam én őket valaha is? ( Na jó az egyikre nekifutásból ráugrottam aztán úgy hasítottunk végig a termen, neki a szekrénynek. Uppsz :S ) Azt hiszik az a menő, hogy beszólnak mindenkinek, lenéznek Mindenkit, okoskodnak a hülyeségükkel, szarnak Mindenre és az átlaguk alig ha megüti a hármast... ( Az IQ-jukról nem is beszélve) Aztán én, szegény lányka éppen állok a sorban, az egyik seggfej meg áll mögöttem, egyszer csak fogja, ledobja a Földre a sapim, (a kedvenc sapim!!!!!) és belerúg. Fú ott eléggé feelment bennem a pumpa. Milyen jogon nyúl a cuccaimhoz?!?!? Amúgy ez már nem az első eset (értsd: Volt már, hogy kidobták a tolltartóm a kukába) volt. Mondjuk így Utólag visszaolvasva semmiségnek tűnik, de akkor is. Az a sok felhalmozódott érzelem... Az a sok... Utálat... *lö elcsuklik a hangja és könnyes szemel mered a távolba* Szóval rányomta a bélyegget a napomra. Főleg, hogy éppen a pinkipáj énem volt akkor éppen jelen. (Ja igen, amúgy elneveztem az éneimet. A pinkes az a pinkipáj, a másik meg a betmen) Szóval majdnem elbőgtem magam. ( Nyápic) Befoghatod. (Gwen a kis nyápic). Hagyj békén, nem érdekelsz. De értitek, amikor ott áll előtted egy egybenyakú, legalább egy fejjel magasabb gorillasrác, akinek az IQ-ja kb negyede a tiédnek (egoista pillanat hopp) nez a ego-ja kb. a hármszorosa (igen, van ilyen) és akkor ilyet mondd.
- Höh. Mivan ?! Höhöhöhöhö
Neked, aki kitűnő tanuló vagy, a magatartásoddal sincs semmibaj ( az egy beírás az semmi! Bocs, de nincs kiírva az ebédlő falára, hogy "vihorásznni tilos"), mindig segítessz a többieknek a dogában, számos eredményt elértél, erre ott pofázik neked mert azt hiszi hogy jobb nálad. Aha. Csakis.(na jó ez eléggé egoistastréberakicsakatanulásnak él jellegű volt. De hát most igazam van vagy igazam van? ( nincs igazad) Olyan opció nem volt. (Hjaj akkor igazad van. ) Ez a beszéd! :D Na de aztán elkezd a sapiddal dobálózni a többi semleges. A kedvenc sapiddal!!!! Imádom őket. De tényleg. Amúgy aaz a kedvencem amikor az mondják, hogy kussolj törpe. Amikor már nem tudnak máshol belédkötni, csak abba, amiről nem te tehetsz. A magasságodba.
Na jó, elég az önsajnálatból mára. De hát eléggé sok minden nyomja a lelkem. Mondjuk mit nem mondjak. Eléggé el lett cseszve a mai társadalom. Vioszont most már tényleg
Adiós [tészta]
xGwenx