Emma had haar nieuwe schooldag bij haar nieuwe school.Er kwamen een paar meisjes aan die ze niet kende maar ze kwam Emma af gestoormd ze zij zachtjes in haar zelf:'wie zijn hun?.Toen ze er waren zeiden ze dat ze lelijk was en dat ze geen style had,Maar Emma vroeg:'Wie zijn jullie'.Het ene meisje zie dat ze Elles heten.Elles zei:'dit zijn me Bff's Marlon en Marie'.maar Marlon ging haar uitdagen maar toen ze dat deed kwam er een jongen hij zei dat ze moesten ophouden,Toen gingen de meiden weg.Emma bedankte de jongen en vroeg hoe hij heet de jongen zei dat hij Lukas heten.Lukas zei:'je moet voor je zelf opkomen'.Emma antwoordde:'dat kan ik niet en ik druf dat ook niet'.Lukas zei:'ik ga je daar mee helpen,Maar de School bel gaat zo en ik moet zo naar Wiskunde en jij? Emma zei:' ja ik moet daar ook heen.
Dus Lukas en Emma gaan naar de les maar in de gang zach ze Elles,Marlon en Marie,Lukas zei:'je moet ze gewoon negeren,Maar toen was Emma stil en had ze genedeert.Toen ze in de les zat vond ze het moeilijk want de meiden zaten achter haar.Na een tijdje was de les klaar en moest ze naar haar kluisje en ging haar volgende boeken pakken en dat was voor Frans,Maar Emma had ook een rooster en ging kijken ze zei:'Yes na Frans heb ik pauze en dan kan ik met Lukas praten.Maar de meiden stonden achter haar en gingen haar pesten over Lukas en over hoe ze eruit zag maar Lukas kwam eraan en de meiden gingen weg,Het leek wel dat ze bang zijn voor Lukas.Lukas de kluisje was naast Emma en dat vond ze best grappig.maar na al die uren was de school weer voorbij.
JE LEEST
Emma En Haar Verhaal
RomanceHet gaat over een meisje die naar de middelbare school gaat maar ze word gepest door Elles,Marlon en Marie maar ze krijg hulp van Lukas.