Mijn afspraakje

23 2 0
                                    

Emma werd wakker gemaakt door haar moeder want haar moeder wist dat ze een afspraakje had met Lukas om 1 uur,Maar nu is het 12uur dus ik had nog een uur.Toen ik wakker was ging ik me kleren uitzoeken en dan ging ik douche en dan ga ik me haar doen in een in vlecht,Na zo'n 50 minuten was ik klaar maar de deurbel ging en ik ging rennend naar de deur en Lukas stond voor de deur en zei:'ben je klaar dan gaan we wat leuks doen'.En gelukkig was Emma klaar en ging met Lukas mee.Emma vroeg:'wat gaan we doen?'. Maar Lukas zei dat het geheim was maar hij zei:'je mag raden'.dus Emma ging raden en zei:' uhmm ik weet het niet maar ik denk naar het park'.en Lukas onderbrak Emma en zei:'je heb het goed! me gaan picknicken'.en Emma vind het een leuk idee van hem en gingen samen naar het park en Lukas zei:'Ik wil je wat vragen wil je verkering met mij'.en Emma antwoorden:'ja!.
Na een tijdje was het al laat het was 5uur maar toen werd Emma gebeld door haar moeder,En haar moeder zei dat ze in het ziekenhuis lig en toen ging Emma met Lukas naar het ziekenhuis en toen ze daar waren zij de dokter dat haar moeder is overleden,Emma was heel verdrietig.Na een tijdje wist Emma niet wat ze moest doen.

Emma En Haar VerhaalWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu