Kapital 4

263 2 13
                                    

Der er nu gået to dage siden jeg fik de uhyggelige sms'er. Liam kom hjem og sov der han tjekkede også om der var nogen udenfor men det var der heldigvis ikke. Jeg er blive skør men siden har jeg ikke fået flere sms'er men der ligger altid roser foran hoveddøren det er virkelig skræmmende

Jeg var lige stået af bussen udenfor mit hus. Jeg følte mig iagttagt og efter at bussen var kørt så jeg over på den anden side af vejen der stod 3 fyre og røg. Den ene  var mere uhyggelig end den anden. Den første havde kulsort hår og nogle chokolade brune øjne. Den anden havde lysebrunt hår og også brune øjne. Den sidste havde også brunt hår og brune øjne. "Mac det er bare noget du biler dig ind de vil ikke gøre noget ja de ser farlige ud men må man aldrig dømme folk på udseendet det siger Liam selv"

Jeg tog min nøgle op af lommen og låste op som sædvanlig var der ingen hjemme. Jeg tog min jakke af, tog mine sko af og sætte min taske på gulvet i gangen. Jeg kunne høre en lyd inde fra stuen så jeg begyndte at gå derind.

"Liam er det dig? Du plejer da ikke at.. Være hjemme nu"
Jeg fik et chok da jeg så en fyr med krøllet hår  sidde i sofa. Hvad fanden?
Hvordan er han kommet ind?

Da han så mig begyndte han at smile
"hvordan fanden er du kommet ind?! Og hvad laver du her?!"
Hans smil forsvandt
"For det første vil jeg aldrig nogensinde høre dig bande"

Hvad sker der lige her? Tror han at han er min far? Så må han være et fremmedartet blebarn.

Fyren hev mig ud af mine tanker
"For det andet vil jeg bare se om min prinsesse har det godt"

"Øh okay? Jeg har det fint så vil du være sød at skride?"

Krøllebølle rejste sig fra sofaen.
"vi må se at få gjort noget ved din attitude"

Jeg tog et par tilbage og gik ind i en anden person
Jeg vendte mig om og så lige ind i nogle blå øjne
Han tog fat i mig "Det er bedst hvis du gør som Harry siger hvis du ikke vil have nogen straf"

Jeg trådte ham med de blå øjne over tæerne og sparkede ham der Harry i bollerne og løb ud imod køkkenet hvor bagdøren er

"Din lille bitch fang hende Louis" Louis fyren fik fat i mig og tog mig hen til Harry

"Hvad fanden tror du at du laver Macy?! Du skal aldrig nogensinde prøve på at stikke af fra mig jeg vil altid finde dig"

Han kærtegnede min kind og jeg spyttede ham i hovedet
"Skal det være på den måde?! Lille pige du har virkelig fået problemer nu"

Han spyttede mig i hovedet og kyssede mig på halsen. Jeg prøvede at komme væk fra ham men Louis holdt mig. Harry begyndte at hviske søde ting i øret på mig. Og før jeg vidste af det
Fik jeg en knytnæve i maven. Louis slap mig. Jeg faldt ned på knæ og besvimede.

InfinityWhere stories live. Discover now