"Sanırım gökkuşağı kusacağım"
"Ben gökkuşağı sıçıcam"
Birlikte kıkırdayan şeker sevgililere baktım, hiç de şeker durmuyorlardı, Tanrım onlara neden anlattım ki? Büyük olan birden ciddileşti ve konuşmaya başladı.
"Şimdi olayları ele alalım, Taemin'den bahsediyoruz değil mi? Lee Taemin?"
"Emin değilim ama sanırım o, çünkü bütün gün kesişti-" Ahh, işte bunu söylememeliydim ve şu anda elimi ağzıma götürmemiş olmalıydım, işleri daha zora sokmuştum çünkü ikiside bir şey anlamış gibi birbirlerine bakıp gülüyorlardı.
"Ahh,Channie~ bunlarla çok işimiz var, baksana nasıl utandı" Biliydim böyle olacağnı,
"Bizim ilk tanışmamız gibi işte puppy"
"Yah!"
"Tamam, tamam kızma" Daha fazla yanlış anlaşılmaya izin veremem.
"Gerçekten aramızda bir şey yok, sadece bakışıyoruz."
"Bugün gözleriniz bakışır, yarın vücutlarınız, benden söylemesi." Baek'in söylediği şeye kızarırken ne söylesem susarlar acaba diye düşündüm ve buldum.
"Hayıdır, size öyle mi oldu yoksa, vücütlarınız çok sık mı bakışıyor?" Ve işe yaradı, Sinirimi alamamış olmalıyım ki Baek'in kolunu ısırırken buldum kendimi, Chanyeol'de biricik sevgilisini korumak için benim kolumu ısırmaya başladı, hayır yemeye başladı.
"Tamam, Tamam Ahh- Bir daha yapmayacağım, özür dilerim Chanyeol-ah" Kolumdan dozer arabasının kalkışını rahat bir nefesle ödüllendirdim.
***
Bugün yeni hayatımın 9. günü, dün akşam chan ve baek çiftini -zor da olsa- eve yolladıktan sonra telefonla Amerika'daki ailemle konuşmuştum;
"Okul nasıl?"
"Luhan ile ne oldu?"
"Ne yeyip, ne içiyorsun?"
"Yolladığımız parayı aldın mı?"
"O para sana yetiyor mu?" Gibi sorulardan sonra nihayet annemden "Seni özledim oğlum." Lafını duydum, mutlu uyanmıştım bu yüzden, kimsecikler moralimi bozamazdı(Sapık hariç şlfkgşlf)
Pijamalarımla balkona çıkıp hava alırken biraz da "Yehet" diye bağırdıktan sonra hazırlanmam gerektiğini hatırladım. Kısa sıcak bir duş aldıktan ve vanilyalı şampuanımın kokusunun da üzerime sindiğine emin olduktan sonra giyindim, aynanın karşısına geçip saçımı düzeltirken Chanyeol ve Baekhyun'un kapıyı çalmalarını bekliyordum, beklemekten sıkılıp telefonumu elime aldım, kakaotalk'dan mesaj gelmişti, bir an heyecanlandım fakat heyecanlanırken aklımda olan sapığım değildi -_-
Esmeration882: Yeni hayatının 9. günü güzel dudak, nasıl hissediyorsun? özledin mi bakıştığın çocuğu?
Sehunlukavun: Her kimsen, bu şaka gerçekten komik değil, eğlenecek başka birini bul kendine!
Yine aynı şekil bir mesaj gelmişti, Tanrı aşkına şaka değilde ne bu yani? Başkası nereden bilsin 9. gün olduğunu? Çok sinirliydim ve kapı çalıyordu, çatık kaşlarımı ovalayıp sinirlendiğimi belli etmemeleri için düzeltiyordum. Delikten bakma ihtiyacı hissetmeden açtım kapıyı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bullshit |Sekai✔
FanfictionHiç bir şey güzel gitmiyordu, ta ki Jongin o güzeli görene kadar.