Wu Yi Fan siyah dar paça pantolon, beyaz vücudunu saran bir t-shirt, siyah deri bir ceket giymiş, saçlarını geriye taramış, saatini takmış aynanın karşısında son hazırlıklarını yapıyordu.
Luhan odada sıkılınca henüz neyi olduğunu bilmediği ama çekim gücüne karşı koyamadığı adamın yanına gitti gülümseyerek.
Odaya girdiğinde yoğun parfüm kokusu genzini yakınca hafifçe öksürdü.
Yi Fan aynadaki görüntüsüne bakmayı kesip küçüğe çevirdi bakışlarını.
"Bir yere mi gidiyorsun?"
"Evet."
"Nereye diye sorabilir miyim?"
"Sormuş oldun zaten." Dedi Kris gülümseyerek.
Luhan başını eğip gülümsedi ve parmaklarıyla oynamaya başladı.
"Chanyeol ile biraz dağıtalım dedik. Nerede olacağız bilmiyorum. Gidelim dedi ben de hayır diyemedim."
"Oh...anladım. " dedi Luhan yüzündeki zoraki gülümsemeyle.
Luhan sevmezdi Chanyeol'ü. Uzun boylu,yoda kılıklı çocuğu bir iki kez görmüştü sadece ama yine de sevmemişti işte.
Yi Fan'a olan yakınlığından dolayı sevmemişti. Bunu şu an kabulleniyordu.
"O zaman b-ben odaya geçeyim sen de rahatça hazırlan." Dedikten sonra hızlı adımlarla üst kattaki kendisi için hazırlanan odaya çıktı Luhan.
Kapıyı umduğundan daha sert kapatıp kendini yatağa attı.
İstemsizce süzülüyordu yaşlar yanaklarından.
Yi Fan kendisinin sevgilisi miydi? Hayır değildi.
Yi Fan için ne ifade ettiğini bilmiyordu Luhan ama kendisi için Yi Fan ne ifade ediyor çok iyi biliyordu.
Luhan seviyordu Yi Fan'ı. Yaklaşık bir haftadır burada kalıyordu. Yani Kris'in evinde.
Ailesiyle ettiği kavga sonucunda evi terk etmişti Luhan. O gece gidecek bir yer bulamayınca çekine çekine aramıştı Yi Fan'ı.
Yi Fan küçük olanın söylediklerini duyar duymaz bir yere kıpırdamamasını söyleyip hemen almaya gitmişti ve sonuç olarak şimdi burada bu evde ve Yi Fan'ın onun için hazırladığı yatakta yatıyordu.
Luhan uzun süredir bir şeyler hissediyordu Wu Yi Fan'a. Kendine de yeni yeni itiraf ediyordu. Yi Fan'ın-kendi deyimiyle Kris'in- de kendisine boş olmadığını düşünüyordu ama bunun sadece kendi düşüncesi olduğuna inanıyordu.
Sonuçta Chanyeol vardı. Luhan'dan çok daha iyidi Kris için. Uzun boylu,güler yüzlü ve oldukça yakışıklıydı Chanyeol.
Açılan kapıyla göz yaşlarını hızla sildi Luhan ve ışık yanmadan önce sırtını döndü Yi Fan'a. Ağladığını anlamasını istemiyordu.
"Lu?"
"Efendim Yi Fan?"
Uyumadığını anladığında ışığa uzandı Yi Fan.
" Işığı yakma lütfen. Uykumun kaçmasını istemiyorum."
Yi Fan'ın sesini duyduğu an yeniden gözleri dolmaya başlamıştı Luhan'ın.
"Peki..." deyip yatağa geçti ve boşta kalan yere oturdu Yi Fan.
"Lu iyi misin?"
"Iyiyim neden?" Ağlamamak için dudaklarını ısırıyordu Luhan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Shot [KRISHAN]
Fanfiction"Chanyeol...o senin için özel biri mi Yi Fan?" O anları hatırlamanın verdiği cesaretle sordu. "Özel biri?" "Ondan...h-hoşlanıyor musun?"