yg-1

29 2 0
                                    


Günlerden pazar ve yağızla birlikte akşam yemeği yemeye gidiyoruz restorant baya lüks bir restorantdı. Yemek yerken "su senden ayrılıyorum" demesiyle gözüm kararmaya başladı ve restorantdan ağlayarak çıkıp taksiye binip en yakın arkadaşım olan handenin yanına gittim ve hande de "noldu" diyerek suratıma bakmaya başladı suratımdaki makyajlar akmıştı bnde ona bakarak 

"yağız..." diyerek yine ağlamaya başladı ağlamayı bırakıp sözüne devam etti "yağız bnden ayrıldı" deyince hande şaşkına dönmüştü.

"kızım sen ne saçmalıyosun"

"bişey saçmalamıyorum hande yağız bnden ayrıldı bu kadar" deyip sözümü bitirdim.

handeyle evde tek başımıza yaşıyoruz hande televizyon izlerken bnde "odama çıkıyorum bn hande" dediğimde "ağlama su onun için deymez" deyip odama doğru gittim ve kapıyı açtığımda kendimi direk yatağı attım çok yorgundum yataktan kalkıp banyoya gittim hızlıca duş alıp saçlarımı kurutup yatağa girip güzel bir uyku çekmeyi diledim ama  dilediğim gibi olmadı benim annem yoktu yada vardı bilmiyorum hep rüyama giriyo gerçekte hiç görmedim ve yine korkunç bir rüyayla kalkmak zorunda kaldım mutfağa gidipi bir bardak suyu alıp geri odaya çıkacağım sırada önüme tanımadığım biri çıktı ve hırsız olduğunu düşündüm ve hemen bağırmaya başladım"imdaat hırsız var" diye bağırmaya başladım o sırada hande "noluyo"diye yanıma geldi ve hırsıza bakmaya başladı oysaki o hırsız olan kişide denizdi handenin sevgilisiydi .

hande "Deniz ne işin var burda"deyince denizin suratı biraz asılmıştı ve cevap vererek"sevgilimin yanınadamı gelemicem ya" deyince su'nun suratı asılmıştı ve su ağlayarak odasına hızla çıktı Denizde handeye bakarak "buna noldu niye ağlıyo?"su gerçekten o lafı duyunca çok üzülmüştü düşünerek "acaba ne yapıyodur" dedi.

sonra kendi kendine "ne diyorum bn ya kendine gel su ayrıldınız siz bitti"diyerek kendi kendine konuşmaya başladı.kapı çaldı ve hande "su iyimisin cnm"diyerek içeri girdi.Arkasında denizde vardı hande denize dönerek "git deniz" dedi bnde "gitmesine gerek yok kalabilir"dedim.                                         

Ama deniz kapıyı kapatıp gitti sonra handeyle konuşmaya başladık hande bana bakarak"ağlama sen ağlarsan bnde ağlarım"handenin lafını takmayıp odadan çıktım hande de arkamdan bağırarak koşmaya başladı bavulumu herşeyi hazırlayıp kapaıyı açtığım anda hande"gidemezsin su"dedğinde bnde "giderim hande görüşürüz"dedi kapıyı kapatıp taksiye bindim ve nereye gideceğimi düşünüyordum sonra babam aklıma geldi ve oraya doğru sürmesini söyledim eve geldiğimde  kapıyı çalıp hizmetlinin açmasıyla içeri girdim ve babam koltukta uzanmış televizyon izliyordu bnde bavulumu yere bırakıp babama bakmaya başladım babamda kafasını çevirip bana baktı bn ağlıyordum ve yanıma gelerek boynuna sarıldım.

Babam bana bakarak"noldu kızım neden ağlıyorsun dedi"bnde bişey demeden odama çıktım babamda arkamda gelmişti bana hala"noldu anlatsana"diyordu bnde hemn babama dönüp"yağız baba yağız bnden ayrıldı" dediğimde gülmeye başladı bnde babama sinirle bakıyordum"niye gülüyosun gülüncek ne varki"dedim.

Babamda hala gülüyordu" bunun içinmi ağlıyorsun su" dedi ve sinirle ağlamaya başladım babamın gülmesi beni daha çok üzmüştü.

Hemen odadan çıkıp yine bavullarımı elime alıp kapıya doğru ilerlerken babam arkamdan"nereye"demişti bnde arkama bile bakmadan kapıyı açıp yürümeye başladım deniz kenarına yürümeye başladım o sırada telefonum çaldı ve "yağız arıyodu"kendi kendime niye arıyoki bu beni ayrıldık yani niye uzatıyo telefonu açıp"efendim"dememle konuşmaya başladı.

"su bn gerçekten özür dilerim" demesiyle  "niye özür diliyosunki dileme"dedim ve tam konuşacaklen telefonu suratına kapattım.

Sonra telefonun yine çalmasıyla "bu sefer hande arıyodu kesin nerdesin gelip alıyım dicekti" fakat bn açmadım.

Banklardan birine oturup denizin huzur verici sesiyle gözlerimi kapatıp düşünmeye başladım sonra yanıma birinin oturduğunu hissettim ve gözümü açıp yanımdakine bakmaya başladım ve bu bi erkekdi kafamı çevirip ona baktığımda tanımadığım biriydi kendini bana tanıttı" benim adım kaan" bnde kendimi tanıtıp arkadaş olduk ve beni bir otele yerleştirdi orda kalıyordum zenginim ama para harcamayı pek seven biri deyilim o yüzden hiç harcama yapmam neyse konumuza dönelim kaan benim kardeşim gibi olmuştu yağızıda unutmuştum.

Kaan bana o kadar iyi geliyorki herşeyi unutuyordum. sonra telefonumun çalmasıyla hande arıyodu onunla bayadır konuşmuyodum telefonu açıp konuştum"efendim hande" oda karşılık vererek "kızım sen nerdesin arıyorum açmıyosun nerdeysen söyle gelip alıcam" dedi bnde "hayır" dedim.

sonra otelde kahvaltıya iniyordum ki karşımda yağızı gördüm hiç umursamadan ordan tam uzaklaşacaktımki biri kolumu tutup kendine çekti bnde ne yapacağımı şaşırmış şekilde yağıza baktım yağız bana bakarak "ne işin var senin burda kiminle kalıyosun burda?"dedi. 

Ona bakıp"sanane benim kiminle kaldığımdan" diyerek karşılık verdim yemekte bana o dediğinden sonra onunla konuşmak bile istemiyodum ama karşılaşmalardan dolayı olmuyordu yağıza hala sinirliydim onun yüzünü görünce suratım asılıyordu bana bakmaya devam ediyordu bende ona bakarak 1 saat kadar öylece orda dikildik sonra Kaan yanıma gelerek"noluyo burda sen kimsin ?"diyerek ard arda sorular sormaya devam etti bnde"yeter kaan sus artık" diyerek karşılık verince oda sustu.

sonra kaana bakarak sorularına cevap verdim"kaan bu yağız eski sevgilim odaya çıkacakken karşılaştık"dedim sonra yağız da aynı soruları sormayabaşladı "bnde kızgın şekilde sanane diye cevap verdim" kolumu kurtarmaya çalışıyordum ama yağız kolumu çok sıktığı için kurtulamıyordum kaanda yağızın kolumu sıkıtığını görünce kaşlarını çatıp "bırak kızın kolunu"dedi.


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 14, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

kod adı aşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin