==================10 YIL ÖNCE==================================
Melek'ten
Hüngür hüngür ağlıyordum çünkü çanım öldü annem öldü daha 10 yaşındayım annemsiz yapıcağım hiç mi hiç bilmiyorum . Hep babam yüzünden kesin mafya işlerine giriştiği için oldu hem okulum yandı arkadaşlarım gözümün önünde yanarak öldüler.o yangında keşke akıllılık yapıp tuvalete girmeseydim eskiden izlediğim bir çizgi filmde bir odaya girip sonra bir havlu bulup onu ıslatıp kapının önüne koyuyorlardı . Şimdi onlar neden öldü o yangında ben arkadaşlarıma onca dil dökmüştüm aşağı inmeyin ölürsünüz diye ama dinlemediler aşağıda kapı çökmüş ve bir patlama olmuştu neyseki çok küçük bir patlama hatta en üst kata bile zarar gelmedi yani patlamadan zarar vermedi sonra itfayeler gelmeden yangın büyümüş bilmiyorum çünkü tuvalette pencere yoktu ondan sonra annem de o yangının büyüdüğü yerlerden birindeymiş binaya sıçrayınca o bina da yanmış annem ölmüş.Beni anlayan bir kişi bile yok artık 5 yıllık arkadaşlarımın yanarki çığlıklarını duydum dinledim ama yardım edemedim ya çok koydu.Ayağı kalkdım ve mutfağa gittim elime bir bıçak aldım . Merak etmeyin intaar etmiyeceğim sadece ruhsal acımı azaltacağım yanlış bilmiyorsam fiziksel acı ruhsal acıyı azaltırmış.Banyoya girdim ve çıplandım . Üzerime derin büyük çizikler attım . Duşa kabinin kapağını açtım . Suyu en sıcak haline getirip duşa girdim . En azından şuan yaşadıklarımı düşünmüyorum.
============================ ŞİMDİKİ ZAMAN ===================================
Mert' den
Şu benim karşımda oturan kızı merak ediyorum kimmiş bu kız.Holdinge geldim . Dirakman ofisime bindim ve 20. kata gelene kadar bekledim. 20. kata gelince kapı açıldı ve hemen asansörden çıkıp ofisime yöneldim. Bana doğru gelen sekreteri boşverip hemen ofisime girdim.Hemen tekerlekli sandalyeme oturdum ve sekreteri bekledim.Sekreterimin ismi Esmaydı ona hemen ;
- Hemen kafede karşıma çıkan kızı bulmanızı istiyorum .
- Peki efendim .
- Çıkabirsin.
Dedim ve onu resmen kovdum sonra telefonumu elime alıp iş görüşmemizi yapıcağımız lavuğu aradım .
- Efendim Mert Bey .
- Kemal Bey saat kaç bir bakar mısınız ?
- Saat 3 .
- Bir şey hatırlattı mı bu size.
- Özür dilerim Mert Bey unutmuşum bir işim vardı da yarım saate orada olurum.
- Bu seferde ben müsait değilim .Görüşmemizi yarın bu saate alıyorum. Eğer yine geç kalırsanız anlaşmayı fes etmek zorunda kalırım . İyi günler Kemal Bey.
dur bir dakka telefonumu kapatmayacağım öğrenelim bakalım şu önemli iş neymiş.Bir kız sesi geldi sanki bu cafede ki kızın sesiydi ama. . .
-BABA İSTEMİYORUM NİYE ANLAMIYORSUN! İstemiyorum bırak şu mafyalıyı senin yüzünden annem arkadaşlarım bütün arkadaşlarım öldü daha ne istiyorsun benden ya .Olmadı mafya olayımı tam olur sen sevilecek bir adam değilsin Kemal Kara aksine sen nefret edilecek bir adamsın sakın bunu unutma.
uvv çok pis konuştu acaba ne dedi de şu lavuk kız bu kadar sinirlendi.
- Sanki insan öldür dedik sadece bir oyun oynayacaksın biliyorum oyun oynamayı sevdiğini .
- Evet doğru biliyorsun oyun oynamayı severim ama senin dediğin kovalambaç değilki senin dediğin insanların hayatıyla oynamak Mert çalışkan kim bilmiyorum ama ben onun hayatıyla oynamayacağım bu kadar.
kim benim hayatımla oynayacak lan
- Yok ya daha neler benim için bile mi ?
- Evet baba senin için bile oynamayacağın sen benim babam olabilirsin ama baba olmakla adamolmak bir değil keşke adam olsaydın da baba olamasaydın .
durum çok kötü de banane kız da tam bir insan bu kızıda araştırmam lazım telefonu kapattım.
tık tık tık
- Gel.
-Efendim kafede sizle konuşan kızın tc kimliğine kadar öğrendik bu da onun dosyası bu arada bunun içinde resimleride var.
- Çıkabilirsin Esma
- Bir isteğiniz olursa masamdayım .
Dosyanın üstündeki isim ile kalakaldım
Melek Kara
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN KIZIMI BU ?
Novela Juvenilben bir kafede otururken yanıma bir kız geldi ve dedi ki : -Merhaba ben Melek senin ismin ne ? cevap vermedim konuşur gider neyse oturmaya devam -peki tamam tanışmak istemiyorsan anlarım oyun oynayalım mı ? kıza baktım kızın gözleri masumukla bakı...