Tanıtım...

45 7 3
                                    

Salih komutan ,Göğsünün üstünde bulunan cebinden küçük bir Kuran-ı kerim çıkardı.Fetih suresine başladı aşikane sesiyle .
ikinci sayfasına başladığında askerlerden "yanık Hasan"girdi içeriye..
Yanık lakıbını kullanmalarının sebebi tıpkı Salih komutan gibi sesisinin güzelliğiydi ...

Komutanının okumasını bitirmesini bekledi.Biraz okuduğu kadarıyla biliyordu ki Kuran'ı kerim dinlemek farzdı ve adabının gereğide bölmedi...
Son ayetide okuyup öpüp alnına koydu Salih komutan .gözleri dolu dolu olan yanık Hasan'a döndü. Belki biraz sesinden belki biraz derdinden gözlerine yaş dolan askere yöneltti adımlarını.
-Derdin nedir Yanık Hasan?
Mahçup utangaç bir beden diline bürünerek ellerini birleştirdi önünde. Karşısında komutanı olduğunu hatırlayarak dik durup ellerini dizlerinin yan kısmına birleştirdi.
-Erzağımız bitmek üzere komutanım .
Ellerini askerin omuzuna koyup teselli verircesine başladı cümlelerine..

-Biz günlerce aç kalan , açlıklarını hissetmemek için karnına taş bağlayıp biraz olsun açlıklarını yenmeye çalışan peygamberin ümmetiyiz .Elbet kara günler aydınlığa çıkacak asker.

Hüzünlü gözlerinde oluşan ışıltıyla baktı komutanın gözlerine Yanık Hasan. Selamını verdikten sonra karargahdan dışarıya attı adımlarını...

Vatan toprakları işgal altında .Kurumuş topraklar yağmura doymamış ki kan emiyolar.
Vatan toprakları düşmaların adımları altında dilleri yok ki "çek leş kokan ayaklarını üstümden "desinler.haraket edemiyolar ki silkelenip üstünden atsınlar...

Vatan suları en ağır yükü taşıyorlar sırtlarında .Eminim ki dile gelseler şaha kalkıp atarlar o vicdan taşımayan düşmanı üzerlerinden .

●●●●●
yalnız kalınca rahmetli anasının sözleri çınladı kulağında ,verdiği nasihat gücüne güç kattı .Az sonrada silüeti belirdi gözünde..
-Tasalanma oğul ,ben ölsem bile kimsesiz değilsin olurda gaflete düşüp kendini yalnız hissedersen Rabbine sığın aç elini,dök içini .Onlarca kapıya gidip geri çevrilsen bile onun kapısından boş dönmezsin.
Secdeye kapandı askerlerin yanına gitmeden.Dua suyundan kana kana içtikten sonra dibine kadar dolan huzurla çıktı çadırdan....

REVNAK-I AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin