sabah uykusu gibidir aşk acısı..

65 2 0
                                    

Günaydın..
Her gün aydığında ayrı bir kişilikle uyanırsın..farklı ruh halinde.. Bazen saçma sapan maziler gelir aklına gün aydığında.. Kalkarsın yatağından sarhoş bedeninle.. Sen ayakta olsanda ruhun yatağında hâlâ uyuyordur.
Aşkı da buna benzetirim ben.. Canım cicim aylarında mutlu olursun..aşığım sanarsın gün gelir.. kara gün gelir..o zamanda harap olursun.. Zaman geçtikçe gözünde daha da büyütürsün onu.. Aslında zamanla alışırsın yokluğuna.. Bazen özlersin konuşmayı..sesini..sana sarılmasına..şakalaşmayı..bazen de tatlı kavgalarını.. Ama işte büyütürsün gözünde gene. Dakikalar geçtikçe Günler,aylar belki yıllar..eski sevgi kalmaz artık.. Sadece büyütürsün gözünde..

Hani başkasıyla olur ya başkasının gözlerine bakar..şakalaşır..hatta kavga eder..kıskanmazsın işte.. sen sadece o değilde sen olmak istersin onunla. İçin yanar ağlarsın belki depresyona girdiğini zannedersin.. Bak güzelim depresyon değildir o.. O senin alıştığın acıdır.. gözünde büyütürsün sadece..
Sonra dersin ki 'ben bekliyorum adam seni!kiminle olursan ol..ben seni beklerim adam!' deme öyle be güzelim.. Bazen de dersin ki 'kiminle olursan ol sen sadece benimsin..' deme be güzelim.. Nereden senin oluyormuş bi kendine gel be kızım!

Bazen de dersin ki 'o sadece benimle mutluydu..beni unutmak için onunla' deme be kızım! Hepsi hikâye..yalan..avutma.. Yok öyle birşey. Eğer onunlayken gülüyorsa bil ki o sensiz de mutludur. Kendini avutmayı kes artık sirkelen! Salakmısın sen? Evet salaksın hâlâ bildiğini okuyorsun.. Bildiğini okuma be güzelim görüyorsun gerçekleri neden hâlâ kandırmaya devam ediyorsun kendini..

Yoksa sen hâlâ ağlıyormusun?
Sana ağlama demeyeceğim.
_Canım yanıyor nasıl ağlamayayım?'mı diyorsun..
Yanılıyorsun tatlım canın falan yanmıyor senin. Kalk ayağa her ne bok yapıyorsan bırak! kalk ayağa! Kalk ve aynaya bak.. Ne görüyorsun karşında aşkından ölüp biten..depresyona giren bir kızmı! No no tatlım birdaha bak aynaya çıkar aklından onu çıkar ve tekrar bak kendine şimdi ne görüyorsun.. Yoksa genemi aşk acısı çeken bir kız.. Bak güzelim senin psikolojin bozulmuş.. Onun yüzünden mi zannettin. Hayır değil! Bırak onu bir köşeye ve hayatında olan bitene bak.. Ailene..ortamına..ne gördün şimdi.. Annen ve baban hergün kavga ediyor veya annen baban çok iyi anlaşıyorlar.. Peki sen..sen nasılsın..
Avutma güzelim kendini birikmiş var içinde.. Acı çekmeye alışmışsın ağlamak acı çekmek senin hoşuna gidiyor veya sen alışık değilsindir acı çekmeye..yeni tanıyorsundur..belki de bu yabancı duygu hoşuna gidiyordur acı çekmek. Sen bu yüzden bu haldesindir..aslında tamda bu yüzden..

Aşk acısı sabah uykusundan kalkmak gibidir.. Uyandım zannedersin ama hâlâ uyuyorsundur.. Acı çekiyorum zannedersin ama acı çekmiyorsundur.. Sen sadece gözünde büyütüyorsun..

°°Tecrübeler.. çoğu zaman yaşa bakmaz.. Bazen çok şey yaşamışsındır bu yüzdendir tecrübelerin..°°

Bazen..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin