olur mu ki bizimkisi?

30 1 0
                                    

'Aşık olmak' tabiri gerçekten gerçekmi...

Peki 'imkansız aşk' varmıdır..

Çıkmıyor ki aklımdan.. Sabahları belki bir kere dâhi olsa görürüm diye en erkenden kalkar mı insan?
Akşam belki sesini, kokusunu duyarım diye açarmı insan penceresini..?

Başını yastığına koymadan önce tekrardan penceresini açıp bir kaç dakika dâhi bakarmı ? Belki ışığı açıktır uyumamıştır...

..
Sevgi emek ister sabır,zaman ister.

Ben emek versem sabredebilirmiyim... Olmayacağını bile bile bekleyebilirmiyim ki..
İmkânsızmıyız ki biz..
İki gönül bir araya geldiği zaman aşamayacağı engel yoktur derler..
Benim gönlüm var onun varmı ki..
Bir anda geldi bir anda gitti.. Hiçbir açıklaması olmadan.  Sanki hiç gelmemiş gibi.  Sanki yok..vârolmamış gibi.

Açamıyorsun ki ağzını hakkın yok..
Belki böylesi daha hayırlıdır..  Belki istemiyordur Rabbim..
..
Kalbi veren Allah o istemeseydi beklermiydim ki onu.. Sınanıyorum.. Ya doğruyu bulacağım yada yanlışı..
..
Hevesmi ki benimkisi..  Geçer mi ki?
Unuturmuyum ki yüzünü.. Sıfatını..
Öyle olmasını umuyorum.
Yoksa eriyorum içten içe..  Neden böyle oldu.  Neden birden bire?  Bu sorular yiğiyor beynimi..
 
Artık herşey otursa anlasam derdini neden böyle davrandığını..

Yoksa odamı anladı olmayacağını olamayacağını..  Yüzümü özlediğini söylemişti. Yüzümü hep görüyordu oysaki sadece bir kaç ay görememiştik birbirimizi.. Herşey geri dönünce başladı.. Bazen gidiyorsan geri dönüş yapmayacaksın..

Bırak aşkı sevgiyi özlem kadar kötüsü yok be arkadaş..
Şimdi de sen özlüyorsun yüzünü..
Bir 'Günaydın' cümlesini bile duyamıyorsun.. Yürüyemiyorsun ki aynı yolları..
Herşey bir anlık oldu.. Sizinde oldumu hiç aniden olan aniden biten hiç anlamadan..  Oldumu?

Hiçbirşey anlamıyorsun onu bırak kafan almıyor neden böyle oldu neden hiç sesi çıkmıyor.. Zaman isteyen bendim. Fakat neden cevap vermiyor mesajlarıma..
Bazen diyorum ki yaşayan ölümü oldu?  Peki ama neden?
Bilmiyorum.. Hiçbirşeyi bilmiyorum.
Çözüm yok bir yola çıkamıyorum..
..
Sevgi emek ister derler
Sevgi karakter ister.. Eskiler gibi seveceksin. Onlar gibi yürekli olup sabredeceksin..
Leyla ile mecnun..
Aslı ile Kerem..
Olacaksın..

..
Uyku girmez oldu gözüme.. Geç yatıyorum erken kalkıyorum bazen diyor ki annem 'hayrola sen bu saatlerde kalkmazdın? '
Bende diyorum ki 'uyku girmiyor gözüme anne? '
Bu sefer annemin sesi çıkmıyor anne yüreği işte anlıyor biliyor birşey diyemiyor...

Sevgi emek ister.. Yürek..
Olmayacağını bile bile pes etmek değildir sevgi.. Belki olur diye dua etmektir.. İstemektir..
İmkânsızlığa inanmam ben.. İmkânsız olan tek şey öldükten sonra birdaha bu dünya'ya geri dönememek..

Bazen..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin