"Wie ben jij? Waarom ben ik hier?"
roep ik, maar er zijn geen mensen die mij kunnen horen. Alhoewel, dat denk ik. Ik zit vastgebonden aan mijn stoel en probeer te ontsnappen maar het werkt niet, de touwen zitten te strak.Ineens zie ik een zwarte schim voor mij verschijnen...
"HELP MIJ ALSJEBLIEFT IK ZIT VAST IK WEET NIET WAT IK MOET DOEN HELP ME ALSJEBLIEFT" schreeuw ik bijna huilend.
Het loopt langzaam naar me toe, ineens haalt het een vork uit haar tas. Langzaam steekt ze de vork naar me toe en...
"AAAAAAHHHAAAAAA STOP NEE AAAAHAAA"POV Roxan
Max en ik fietsen rustig op de fiets als er ineens een vogel poept op Max. Terwijl we stoppen poept er nog een vogel op mij, dit moet iets betekenen. Ik kijk naar boven en het blijkt dat het een stom kut kind is die uit de boom mayonaise naar ons gooit.
"GODVERDOMME VAL DOOD"
Terwijl ik dat zei viel hij uit de boom in hondenstront en fietsten wij maar lekker door.
"Weetje Roxan, volgens mij hebben wij een best wel goede relatie"
WAIT WUT
Even later...
Ik krijg ineens een appje binnen, van...
YILKE?!
Mijn ex-vriendje vraagt of ik hem vergeef en of ik het opnieuw wil proberen. Ik heb echt geen idee, ik typ maar snel "Niet nu" voordat ik een echt antwoord kan bedenken. Ik moet het snel aan Amira vertellen!
Roxan: OMG je gaat nooit raden wat ik daarnet binnenkreeg van Yilke!
Amira: Hij heeft je verkering gevraagd, of niet?
Roxan: Hoe wist je het?
Amira: Het maakt niet uit maar ik weet toevallig dat Mark je ook binnenkort gaat vragen
BZZZ BZZZ...
Roxan: OMG MARK APPT ME
Ik switch snel van gesprek
Mark: Hey, Roxan
Roxan: Hey, whats up?
Mark: Gaat wel, maar ik wil je eigenlijk wat vragen
Oh god, hij gaat me echt vragen, moet ik nou ja zeggen?
Roxan: JA IK WILELFJSOSO IK WIL GRAAG JE VRIENDIN ZIJN
Mark: wat...
Mark heeft het gesprek verlaten