Louis Tomlinson Tek Bölümlük Hikaye/Bir Dilek- Bir Gerçek/ Yazan: Merve Sönmez

6.4K 165 83
                                    

*** Yaklaşık 1 sene önce UR Idol'da paylaşıtığım bir Louis hikayesi, biraz uzun gelebilir ama seveceğinizi düşünüyorum.

Bir Dilek-Bir Gerçek

    ( Taylor Swift- Safe&Sound)

İçine bir sürü para atılmış olan süs havuzuna baktım. Suratımda çarpık bir gülümseme oluştu keşke cebimden çıkarıp atacağım birkaç lirayla hayalimin gerçek olma olasılığı olsaydı.

             Cebimde ki telefondan yüklen mesaj sesi beni saçma düşüncemden uzaklaştırdı. Telefonu cebimden çıkartıp gelen mesajı açtım ve okumaya başladım. Mesaj en yakın arkadaşım Buse’dendi.

            “ Neredesin?”

            “ Yarım saat geç kaldın!? Süs havuzunun yanına gel.”

            “ Hangisi?”

            “ Dilek dilenen.”

            “ Tamamdır bebek 5dk sonra oradayım!”

Şuandan itibaren aldığım kararla ( ki bunu birçok kez tekrarladığımı hatırlamak istemiyorum) Buse’yle buluşacağım zaman evden yarımda saat geç çıkacağım ki aynı anda buluşma yerinde olalım.

            Yanımdan el ele bir çift geçti, uzun sarı saçlı kız kuyunun diğer tarafına geçip sevgilisinin gözlerine bakarak elinde ki parayı suya attı. Sevgilisinin “ Ne diledin aşkım?” sözünü duydum fakat uzaklaştıkları için kızın ne dilediğini duyamadım.

            “ Bu tarz şeyleri hurafe olarak mı buluyorsun?”

            Beklemediğim tanımadık ses karşısında irkilip sesin sahibine döndüm. Gayet şık giyimli yaşlı bir dede duruyordu yanımda. Biraz şaşırarak sorusunu cevaplardım “ Evet, yani… İnanmamak değil aslında eğer dilek dilersem ve gerçekleşmezse inancımı kayıp etmemek korkuyorum.”

            “ Peki ya bir dilek hakkın olsaydı ne dilerdin?”

            Beklenmedik tuhaf bir soru olsa da dileğim zaten belliydi. Bir haftalığına da olsa Eleanor’un bedenin de olmak isterdim.

            Buse bunu çok saçma bulsa da ben bunu isterdim. Louis’le tanışmayı dilersem sadece tanıştığımla kalacağını biliyordum bu yüzden bir haftalığına bile olsa Eleanor’un yerinde olup Louis’in beni sevdiğini söylemesini, elimi tutmasını ve sevgiyle gözlerime bakmasını isterdim. Bütün bunlar normalde ayrı bir dilek olsa da Eleanor’un yerinde olursam tek bir dilek haline geleceği için bunu dilerdim.

            İnsan sevdiği için sevmediği birinin bedenine girmeyi bile dileyebiliyormuş demek ki.

            Yaşlı dedenin gözlerinin hala üzerimde olduğunu fark ettim v e bana gümüş bir para uzattığını da o zaman fark ettim.

            “ Bu ne için?” dedim.

            “ Dileğin için” dedi ve gülümsedi.

            Neden bilmiyorum ama dedenin gözlerinde gördüğüm inançla suya döndüm ve parayı suya atıp içimden tekrarladım “ Bir haftalığına Eleanor’un bedeninde olmak için” dedim.

            “ Bir haftalığına Eleanor’un bedeninde olmak içi…”

Dedenin de aynı şeyi tekrarladığını fark edince şaşırarak arkamı döndüm. Ama karşımda yaşlı dede yerine Buse vardı.

Louis Tomlinson Tek Bölümlük Hikaye/Bir Dilek- Bir Gerçek/ Yazan: Merve SönmezWhere stories live. Discover now