1.ZÁŘÍ

135 9 1
                                    

Dnešekje ten nejhorší den v roce..Máma mně veze do školy a já mám plnou hlavu myšlenek o tom,jak půjdu s Redem po škole zas do čajovny. Red je vlastně muj nejlepší kámoš. Znám ho skoro 10 let. Konečně budu druhák ,už nás starší nebudou šikanovat a budem mít klid.

,,Jak se ti chce do školy Pete ?"
ptala se mamka ironicky.

,,Asi ,jako každej rok."
odbil jsem jí a ona se začala smát.

,,Ještě dva roky a jsi z toho venku,pokud to teda nepos...nepropadneš."

,,Nemyslim si,že bych přes prázdniny tak ztupěl mami.."
odpověděl jsem trochu otráveně.

Vystoupil jsem na parkovišti a šel ke dveřím čekat na Reda. Nemusel jsem čekat dlouho,Red se rozeběhl hned,jak mně viděl a já mu pomalu šel naproti.

,,Nazdar brácho!"
pozdravil a plácl si semnou.

„Nazdar Rede,tak co zajdem po škole do čajovny?"

,,Jasně kámo! je to přece tradice! "

Po dlouhém rozhovoru jsme šly zjistit,kde máme třídu. ,,Cože? Budem ve skleníku..."
pronesl otráveně Red.
[skleník= třída bez oken ve druhém patře ,kde je hrozný horko.] ,,To nějak přežijem."

Ve třídě už seděl zbitek naší třídy..všech 21 lidí.. ,,Jako obvykle..jdete pozdě chlapci!"
pronesla stará Houtsová..učitelka dějepisu.

,,Omlouváme se paní učitelko."
Odpověděl Red.

,,Tak už se posaďte ."

Po dvouhodinové přednášce jsme měli ještě hodinu tělocviku strávenou čtením školního řádu kolonka tělocvik a hodinu chemie strávenou stejně.

Po škole jsme šly do čajovny nedaleko školy.Sedli jsme si na naše obvyklé místo v rohu ůplně v zadu. Byly jsme tam až do večera a pak jsme šly domů.

Byl to fajn den...Redovo zážitky byly vážně zajímavý.




Banzááj :D tady je moje první práce... Prosim nebuďte zlý :D jenom jsem něco chtěl zkusit napsat. Peace :D

Syn boha?Kde žijí příběhy. Začni objevovat